Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1082 ggr
Linnea0001
10/27/18, 11:33 PM

Snälla hjälp! Vänner....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Jag har två vänner i skolan.. vi är bff. Och jag… Aa kan inte skriva utan att börja grina!! Jag har iallafall tyckt det varit bra mellan oss men vi har en grupp på snap. Det börja med att jag sa att jag hade ett mål med mina kullar… sedan ser ni ju själva. Jag vet att just här beter jag inte mig på direkt bästa sätt men jag är väldigt trött… och detta är inte första gången. Detta fortsatte bara och jag började stört gråta. Jag försöker förändra mig för att vara så lika dom som möjligt men dom verkar avsky mig ännu mer nu…

Annons:
Emptymoment
10/28/18, 1:39 AM
#1

Det ser ut som att ni verkligen bara missförstår varandra i hela meddelandet. Tror det är bättre att vänta och sedan prata med dem IRL för att förklara. Det känns också som att det ligger något i bakgrunden som gör dem irriterade.

Ring eller gå och träffa dem så löser det sig säkert :)

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

eeriksson65
10/28/18, 10:51 AM
#2

Jag tror de bästa är att ni alla inte ska ta så illa upp hela tiden om det är så. Det blev en väldigt tvär sväng då man märkte att det blev argt helt plötsligt, ta ni och snacka lite :)

❤️

Linnea0001
10/30/18, 4:10 PM
#3

(Suck…) idag har jag haft hur tråkigt som helst… jag fick reda på igår att mina kompisar skulle vara. Jag frågade ifall jag fick vara med då det alltid brukade vara vi tre och deras svar blev : NEEJJ! (Detta var på snap). Jag frågar inte varför i gruppchatten och skriver och frågar Tyra ifall Alma är sur på mig. Tyra: jag vet inte, hon brukar ju verka sur och jag försöker bara hålla med henne. Så har Alma hela dagen skickat videos när hon är tillsammans med Tyra och hur mycket kirskål dom plockat. Haha kanske låter knäppt men det är tradition att varje helg vi är hemma hos Tyra så plockar vi kassar med kirskål till kaninerna. Ville bara skriva av mig lite då jag känner mig så himla ensam och utanför..

silverfiisk
10/30/18, 4:29 PM
#4

#3 Prata med dom i verkligheten istället för att chatta, det är så lätt att missuppfatta varandra när man inte ser kroppsspråk osv. Sen tycker jag inte att dom verkar vara så bra kompisar om dom håller på sådär. Dumt av kompisen att bara hålla med den andra istället för att säga vad hon själv tycker.

Linnea0001
10/30/18, 4:41 PM
#5

#4 jo men nu ör det höstlov och jag åker upp till fjällen imorgon. Men har iallafall sagt att jag känner mig utanför när jag inte fick vara med och dom skickar videos på allt dom gör.

Stallmima
10/30/18, 10:07 PM
#6

Ta en tajm-out med luren och dina "vänner"  åk till fjällen och ta semester ifrån allt. Ta ett snack med dom när du kommer hem och var dig själv.  Inte hur någon annan är. Hur gammal är du?

Annons:
Linnea0001
10/31/18, 6:18 AM
#7

Jag är 06 alltså är jag 12 år men mina kompisar är 05 och är 13. Jag har hoppat över en klass. Tack för ditt tips jag ska försöka slappna av lite nu.

Stallmima
10/31/18, 9:47 PM
#8

#7 Hoppas du får roligt i fjällen med familjen!  Ta det lugnt och samla krafter nu.  🌺

Linnea0001
11/1/18, 11:37 AM
#9

Tack! Vi är just nu uppe i fjällen ochnhar precis gått en promenad på fjället med kaninerna så så mysigt!

Upp till toppen
Annons: