Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 830 ggr
Lucifer.666
11/8/18, 12:33 AM

Hur gammal är för gammal?

Hejsan, Jag skulle ju kunna börja med att säga att jag är 04:a och de flesta av mina kompisar är äldre.. Därför pratar vi ofta om sex o killar etc. Jag har lite utav en crush på en 02:a och vet inte om han är för gammal för mig. 2 år är inte speciellt mycket men om man är 14 så är det de :/ dock så är jag mest med 02:or så de är ju ganska logisk att jag dras till honom. Tänkte mest på att han är äldre och kanske skulle vilja gå till ”third base” och så.. men det är inte som att jag skulle ”haffa” på honom även om han var yngre. Min sociala ångest är WAY too high för de, hahahah Dessutom tycker några av mina vänner att ja skulle kunna ”go for” 01:or också, men där går nog gränsen. Kanske när jag blir äldre och åldern inte spelar lika stor roll, men inga 01:or för mig än så länge. Shoutout till dig om du orkat läsa hela :))

Annons:
Aleya
11/8/18, 6:59 PM
#1

Du är så ung ännu. Lev livet och ha kul. Jag vet att man funderar på relationer när man är så ung. Men mitt råd: stressa inte. Ha dina förälskelser, det är så man utvecklas när man väl har sitt första förhållande

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lucifer.666
11/8/18, 9:19 PM
#2

#1 ❤️

vendelay
11/8/18, 9:41 PM
#3

Jag vet inte om jag förstår ditt inlägg rätt, men jag känner att det första som MÅSTE påpekas är att det är helt irrelevant om han vill "gå till third base" om du inte vill det. Det gäller oavsett ålder. Jag förstår att du redan förstår det men det är jätteviktigt och måste påpekas ändå.

För det andra så kan ingen annan avgöra åldersskillnaden förut du eller ni som är i en eventuell relation. När jag var 14 var min pojkvän 16. Min nuvarande träffade jag när jag var 16 år och min partner var 21 år, och vi har varit tillsammans i snart åtta år. 5 år är en stor åldersskillnad i tonåren men uppenbarligen var det ju rätt för oss.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lucifer.666
11/8/18, 11:19 PM
#4

#3 Jo, men de förstår jag såklart. Tänkte bara att han.. ah ja vet inte. Tack i alla fall och grattis till att du hittat en som du hållit ihop med såpass länge :)

Upp till toppen
Annons: