Om iFokus & sajten

Ny medarbetare!

2018-11-29 15:39 #0 av: Calcifer

Hej, tänkte bara presentera mig.

Calcifer heter jag, och är ny medarbetare här på tonåringar ifokus. Jag är inte tonåring längre, men jag var tonåring från 13-19 år precis som alla andra så jag har väl en del erfarenheter, hoppas jag. Skämtar

Är värd och medarbetare för en del andra sajter och har varit väldigt aktiv här på ifokus under många år, och är alltid väldigt mån om att alla ska trivas. Jag hoppas att som medarbetare kan jag helt enkelt stå till förfogande om någon har frågor, behöver råd och hjälp, eller om det skulle börja gå lite åt sniskan i någon tråd så vi kan styra upp så att alla ska kunna fortsätta trivas på denna väldigt populära och nyttiga sajt!

Hoppas jag ska passa in i teamet och att vi ska fortsätta ha det kul här. Tveka inte att skicka meddelande om det är något ni undrar över!

Mvh Calcifer

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-11-29 15:54 #1 av: Herveaux

Vad roligt att Tonåringar har fått en sån vitamininjektion i adminskaran! Blomma

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-11-29 16:06 #2 av: Calcifer

#1 Åh, nämen tack. Kär

Anmäl
2018-11-29 16:22 #3 av: Maria

Lycka tillGlad

/Maria

Anmäl
2018-11-29 16:41 #4 av: 134643

Återigen, välkommen! Känns så bra med en extra hjälpande hand här inne Kär

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringar och RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl
2018-11-29 16:46 #5 av: Lonaa

Välkommen!
//Inte heller tonåring längre 😉

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-11-29 16:49 #6 av: Calcifer

Tack alla!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.