Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1003 ggr
Isabella :)
2018-12-09 20:47

Bröst

Vet inte om detta hör till här men isf får nån bara ta bort tråden :) Hej! Jag har JÄTTESMÅ bröst, alltså knappt några alls, kan inte ens ha 65 kupa eller vad det nu än heter, asså den allra minsta. Och alla andra i hela skolan (seriöst skolan) har bröst, alla i min klass, ja alla! Och jag känner mig jätteobekväm för det känns som alla stirrar på mig. (Jag går i 8:an) Och jag VET, jag vet att man inte ska skynda och älska sin kropp osv osv men asså jag tror ni fattar… Aja till själva frågan! Kan man göra något så brösten växer? Tacksam för svar och hellst inte kommentarer så som: ”snälla inse att du inte behöver skynda med puberteten” för jag kan ta hand om sånt själv :) Tack för att ni tagit er tid och läst detta <3

Annons:
silverfiisk
2018-12-09 20:57
#1

Nej du kan inte göra så att dom växer. Visst kan dom bli större om du går upp i vikt, men annars är det bara att stå ut och vänta. Jag är säker på att folk inte stirrar på dig på grund av dina bröst. Vet att du kanske inte vill höra det, men alla är olika. Vissa får bröst tidigt, andra får det sent. Försök att vara nöjd med din kropp, även om det är svårt. Jag förstår att det kanske inte är så kul att ha jättesmå bröst, men stora bröst är inte heller roligt. Angående storlek på bh så är siffrorna (tex 65) omkretsen på bandet runt din kropp, och bokstaven är storleken på själva kupan.

silverfiisk
2018-12-09 20:57
#2

Nej du kan inte göra så att dom växer. Visst kan dom bli större om du går upp i vikt, men annars är det bara att stå ut och vänta. Jag är säker på att folk inte stirrar på dig på grund av dina bröst. Vet att du kanske inte vill höra det, men alla är olika. Vissa får bröst tidigt, andra får det sent. Försök att vara nöjd med din kropp, även om det är svårt. Jag förstår att det kanske inte är så kul att ha jättesmå bröst, men stora bröst är inte heller roligt. Angående storlek på bh så är siffrorna (tex 65) omkretsen på bandet runt din kropp, och bokstaven är storleken på själva kupan.

Travis D
2018-12-09 21:10
#3

Köp en bh med vaddering om du tycker det är ett porblem, för då ser det väl ut som om du har bröst? I min brorsas skola berättade han att tjejerna där (06:or) stoppade bh:n med strumpor för att det skulle se ut som om dom hade större bröst 🤪

LinneaWik
2018-12-09 21:25
#4

Min kompis hade en för stor bh och hennes bröst växte in dom jättesnabbt hahah, förmodligen är inte anledningen att hon hade stor bh men det kan kanske vara värt att testa?

shia
2018-12-09 22:42
#5

Haha… En till här med jättesmå bröst… Har väl det men är otroligt små… Jämfört med mina kompisar om man säg så. Fast är inte sådär jätteavundsjuk, 😂 inte för å va taskig men känns bättre att inte har ngt som guppar när man rid eller spring skulle jag tro😂 Men om du ät bra osv så. Sen växer ju inte allas sådär jättemkt heller sp

Calcifer
2018-12-09 22:58
#6

Det där med bröst är tyvärr ingenting du kan förändra på något naturligt sätt. En del får bröst tidigt, andra sent, en del får aldrig några stora bröst överhuvudtaget. Det är helt individuellt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
taxarärbäst
2018-12-09 23:20
#7

jag hade stora bröst i din ålder och va väldigt avundsjuk på tjejer som hade små. Avundsjuk ännu idag för nu har jag storlek G85 och är transsexuell så stora bröst är svåra att gömma

Alma132132
2018-12-30 12:27
#8

Asså nu när det är lov är det smart att köpa en liten bh eller liknande som du kan börja ha. Eftersom att det är lov kommer ju ingen direkt bry sig så mycket som de skulle ha gjort om dina bröst växte över en dag liksom:))

Travis D
2018-12-30 14:41
#9

#8 dock så borde man ju köpa i sin storlek för bh är ju inte till för att folk ska tro att brösten blivit större. Borde it spela nån roll när man köper eftersom brösten oavsett växer i samma takt

Ringblommorärfina
2019-01-07 20:07
#10

Jag vill bara säga att du är nt ensam, går också i 8:an och känner samma sak, har oxå små bröst, vet nt vad jag ska säga förutom det att du nt är ensam fastän det känns så

Upp till toppen
Annons: