Annons:
Etikettfamiljen
Läst 575 ggr
Fattaringenting
12/15/18, 7:31 PM

Vad kan man önska sig

Hej,jag behöver tips på några saker man kan önska sig i julklap. Jag är 13 år och sminkar mig inte så inget smink,böcker är tråkigt också. Mina föräldrar börjar bli ganska stressade nu över att jag inte har nån önskelista Så skriv här nere vad man kan önska sig

Annons:
Vrilen
12/15/18, 7:35 PM
#1

Mobilskal, sängkläder o doftljus

Vixxen
12/15/18, 7:43 PM
#2

Vad är du intresserad av? Fritidsintressen?

KentHjärta
12/15/18, 8:01 PM
#3

Spotify prenumeration
Hörlurar
Tavlor
Växter
Almanacka inför 2019
The sims expansion paket

[Svea&Sabina]2
12/15/18, 8:17 PM
#4

Jag är 16 år och sminkar mig inte och läser ALDRIG böcker. Jag vet inte vad jag ska önska mig och mina föräldrar är stressade. Det är väldigt svårt att köpa saker till mig eftersom jag inte har något intresse förutom kaniner. Jag vill börja ta hand om hästarna i stallet men dem behöver ingen mer personal, så jag kan inte önska mig stallkläder som jag tänkte göra. Jag önskar mig Rituals giftbox av min storasyster, men jag vet inte vad jag ska önska mig av mina föräldrar. Dom har köpt många paket till min storebror för det är lätt att köpa saker till honom, men jag har inget intresse.

Namiko
12/15/18, 8:42 PM
#5

#4 Eftersom din pappa verkar motvillig att lägga pengar på kaninernas burar tex så kan du ju alltid önska dig pengar till det. Grejer till djuren är alltid bra att önska sig om man inte vill ha något själv.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[HästTokigTjej]
12/15/18, 9:01 PM
#6

Jag är lite likadan XD. Sminkar mig inte, men får någon sorts smink typ varje jul ändå haha. Men man kan ju alltid önska sig lite saker till ens rum, typ en mysig filt nu till vintern. Annars örhängen eller något annat smycke kanske? #0 Om du har några intressen kan du ju önska dig ngt runt det, t.ex. gillar du att rita/måla så önska dig material till det. Själv ska jag önska mig grejer till stallet :) #4 Behöver du inget till kaninerna då? Och sen så har jag ju ingen aning om hur det ser ut hos dig, men om du är intresserad av hästar/ridning kan du väl hålla på med det utan att vara ”personal”, du kan ju se om det behövs fodervärd/medryttare eller liknande? Annars kan du väl leta efter någon mindre gård som kanske behöver hjälp :))

Annons:
_Fisken
12/15/18, 9:23 PM
#7

Önska dig pengar. Min dotter (14 år) får pengar av mig. Då får hon köpa det som faller henne in. Det gillar hon och det passar mig.
Sen köper jag nåt billigt på Dollar Store så hon får nåt å öppna. Det kan vara en ask pepparkakor (för hon ÄLSKAR pepparkakor) och/eller nåt till hennes hund. 

Till mellandagsrean så åker vi o shoppar loss (hon shoppar…).

[Svea&Sabina]2
12/15/18, 9:59 PM
#8

#5 Min pappa lägger ner mycket pengar på kaninerna..

LinneaWik
12/19/18, 1:17 PM
#9

Kläder kanske? Eller något pyssel

shia
12/19/18, 5:55 PM
#10

haha… en bra fråga. 

det jobbiga för mig är typ jag får det mesta jag önskar mig- alltså vill jag ju önska något bra XD.  

men önskat mig skor- (varav jag vet/provat/halverst fått dem) 1 par powerboots å ett par vardagsvinterskor(måste dock byta storlek) 

reflextäcke- haha mamma kom förbi stallet å frågade mig om den storleken passader XD typ dog i skratt å sa jag inte vill veta allt jag får i julklapp XD

är inte så mkt mer jag önskar mig faktiskt. önskar mig min passhäst :)

Upp till toppen
Annons: