Annons:
Etikettövrigt
Läst 441 ggr
Girl13
2018-12-17 17:35

Julklapp till pojkvän??

Hej hej, jag har sjuk stress då julafton är nära och jag har iiingen aning om vad jag ska köpa till min kille. Han vet precis vad han ska köpa till mig och känner mig verkligen hemsk som inte har nååågon aning:// Har ni några bra tips på vad man kan köpa till sin 16 årige pojkvän?💓 tack på förhand

Annons:
shia
2018-12-17 17:46
#1

Vad gillar han för ngt? Teknik, sport? Dataspel, slalom, skidor, vad har du för budget?

Girl13
2018-12-17 17:50
#2

#1 jag har väl ingen budjet så, han är intresserad av fotboll och av mig🤷🏽‍♀️ Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra… och han är verkligen en såndär kille man drömmer om, som överraskar mig varje dag och alltid betalar maten åt mig och låter inte mig betala osv. Vill verkligen göra något speciellt för honom, jag älskar ju honom sååå mycket…

Emki
2018-12-17 17:54
#3

#2 Ungefär hur mycket skulle du kunna lägga på en julklapp? 
Vad är han intresserad av utöver fotbollen?
Väldigt svårt att komma på något som är fotbollsrelaterat för mig iallafall.. spelar han i lag? Isåfall kanske du kan köpa han nya benskydd eller liknande 😃
Annars använder han smycken? Halsband, armband eller örhängen? 
Kanske bio med middag? Bowling med middag eller någon slags upplevelse ni gör tillsammans.
Kläder, parfym, någon teknikpryl eller gamingpryl om han är intresserad av sånt.

-Aida-
2018-12-17 18:14
#4

Du kan ju köpa presentkort på någonting? Typ bio, dressman, elgiganten? vet inte riktigt vart killar köper sina kläder nu för tiden. 😂 Presentkort innefattar väldigt mycket olika saker när man har liten budget och det finns en del att välja på i närmsta ica butik, han har också chansen att välja själv vad han vill ha, beroende på vilken sorts butik man har de på.
…När budgeten sinar här hemma så får alla presentkort…😞

shia
2018-12-17 18:22
#5

Har han ngn speciell idol? Eller favoritlag? Tänk du skulle kunna ge ngn biljett där ni går tsm. Eller typ en middag på o'learys när det är fotboll eller så

Xseros
2018-12-17 19:01
#6

Är han inte datorspelsintresserad alls? i så fall kan jag inte hjälpa dig eftersom att jag inte är ett dugg intresserad av fotboll. ett presentkort på media markt, elgiganten, STEAM eller något. det sistnämda är bara ifall han är datorspelsintresserad dock


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Annons:
Girl13
2018-12-17 19:57
#7

Wow asså ni har alla hjälpt så så mycket!! Vet exakt vad jag ska köpa och fixa till honom nu, har ingen budjet alls han ska få tillbaks nu för allt fint han gjort för mig. Jag ska köpa lite olika grejer och bilda en liten goodiebag, men jag undrar nu, vet någon vart man kan köpa sånna här ”par armband” alltså varsitt armband som vi båda får så kan det stå något som ”His queen” ”Her king” sånna grejer?

Upp till toppen
Annons: