Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 672 ggr
korven.se
2018-12-17 23:15

Hjälp!!!!!!

Hej, jag är en tjej som är 12 år. Jag är jätte kär i en kille. Han är jätte snygg, snäll, rolig och allt sånt där. Men det finns en nackdel.. han bor 5 timmar ifrån mig. Jag är ju liksom bara 12 år jag kommer inte kunna träffa honom på typ jätte länge eller nått. Men jag har honom på snap, och jag vet att han gillar mig med. Vi brukar skriva med varandra varje dag och så. Han är verkligen underbar. Vi har träffat varandra en gång ibörjan av 2018. Men vad ska jag göra? Vad skulle ni ha gjort?

Annons:
silverfiisk
2018-12-17 23:21
#1

Kul att du har träffat någon som du tycker om! Kom bara ihåg att folk inte alltid är den dom utger sig för att vara på internet, så var försiktig. Tycker du om att prata med honom så tycker jag att du ska fortsätta med det :) Gör det som får dig att må bra och vara glad. Jag tycker dock inte att du ska träffa honom ensam eller utan att dina föräldrar vet om det.

Emptymoment
2018-12-18 00:37
#2

TS

Låter väldigt trevligt 🙂 Det är absolut inte lätt att vara kär eller tycka om någon som man nästan aldrig får träffa, men jag tycker inte att du ska bry dig så mycket om vad vi skulle ha gjort i din situation. Alla hanterar förhållanden och kärlek på olika sätt, och det gäller dig också.

Så fortsätt skriva och ha trevligt med varandra så får du se vad som händer, men låt inte avståndet hålla er från ett förhållande(även om ni är ganska unga), det finns faktiskt de som har fasta förhållanden på avstånd som det går bra för. Men som #1 säger, om ni träffas igen kanske ni inte ska vara ensamma, utan ha med vänner eller hemma hos någon av era familjer :)

Lycka till :D

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

[134643]
2018-12-18 09:23
#3

Jag träffade min nuvarande pojkvän på nätet när jag var 13 år. Vi träffades "på riktigt" för första gången när jag var 17. Så visst går det 🙂

korven.se
2018-12-18 09:41
#4

#1 #2 #3 tack för alla fina svar

korven.se
2018-12-18 09:41
#5

#1 #2 #3 tack för alla fina svar

Upp till toppen
Annons: