Lekar och skoj

Fototävlingar?

2018-12-18 11:40 #0 av: JuliaMG

Hello guys! Jag vet att vi förut hade fototävlingar här på tonåringar ifokus. Om jag inte minns fel så var det ett tema som man skulle följa varje gång, och sedan skulle man ta ett foto och skriva en motivering till det fotot, och publicera det i tillhörande inlägg. Sedan fick alla rösta på sin favorit, och en vinnare utsågs. Det var ett litet tag sedan jag var aktiv här, men jag undrar helt enkelt om det fortfarande finns planer för sådana tävlingar, eller om det är något som vi skulle kunna införa (om folk är intresserade såklart)?

Tänker att jag frågar eftersom detta känns som ett lite större projekt än t.ex "Är det bara jag..." eller andra ordlekar. :)

Anmäl
2018-12-18 12:59 #1 av: 134643

Jag har faktiskt funderat på att införa det igen!

Så ja, det hade varit superkul om fler var intresserade :)

She needed a hero, so that's what she became. Sajtvärd på tonåringar och medarbetare på RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl
2018-12-18 13:15 #2 av: Calcifer

#1 Ja, men det skulle ju kunna vara en jätterolig idé om folk har intresse för det!

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-12-18 16:02 #3 av: Xseros

Det hade nog vart trevligt,

Anmäl
2018-12-18 16:49 #4 av: [Maria0303]

Låter jättekul :) Jag är ny här.

Anmäl
2018-12-20 14:24 #5 av: JuliaMG

Jag tycker iallafall att det vore jättekul! 😊

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.