Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 541 ggr
Emptymoment
2018-12-22 07:28

Är det något ni vill ha?

Hej!

Det är väldigt många unga här på TIF som mår dåligt, har många funderingar och söker hjälp och använder sig därmed av trådarna "Skriva av mig".

Jag undrar om ni som använder er av dessa trådar(och liknande) skulle vara intresserade av en helt ny iFokus sajt just till för det? Det vill säga typ: "Skriva av mig Ifokus". Men där man kanske delar upp allt så att man kan skriva av sig om olika ämnen i en specifik tråd. Det finns en "skriva av mig" tråd för mörka tankar, en för kärlek, en för skolan osv osv.

Är det något ni skulle vara intresserade av?

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Annons:
Xseros
2018-12-22 11:51
#1

Det är en bra idé men jag känner att det inte är något problem att skriva här. De som behöver skriva av sig verkar vara nöjda och det är inte direkt så stor tyngd för denna sajt att hålla det uppe.


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Emptymoment
2018-12-23 00:52
#2

#1 Tack! Det var dock inte tänk som en avlastning för TIF, utan mest nyfikenhet från min sida, och kanske skulle man kunna hitta ett sätt där alla som mår dåligt kan samlas på en och samma sida, så att de får peppa varandra. Jag vet att det finns ett gäng med sådana sidor redan, men denna kanske skulle vara riktad just till åldersgruppen 12-19. Det är inte så lätt för någon som passerat 25 år att sätta sig i samma skor som en kille/tjej på 12 år. Tanken var väl att de som ger bäst stöd är de som själv genomgått eller genomgår det just nu :)

Hur som helst, det var värst vad ni skulle vara jobbiga med röstningen xD. Alla Svar har exakt 33 procent vardera, vilket innebär att det är exakt lika mellan alla alternativ 🤪

Anyway, trevlig helg och god jul(eller vad ni nu firar) till er alla!

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Upp till toppen
Annons: