Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1289 ggr
wilma0201
2019-01-01 01:36

Nyårskillen??

Hej! Hoppas alla har haft en bra nyårsafton. Jo, det är så att jag träffade en kille idag ( alltså nyårsafton ) han är bästavän till min bästavän. Jag har sett han i skolan ngn gång innan men aldrig liksom tänkt på han så. Men idag började jag snacka med han då min vän skulle vidare på en annan fest med honom. Vi hälsade liksom på varandra och sen började vi prata lite. Dock va det svinkallt så jag ville bara därifrån. Den här killen ser otroligt bra ut men tänkte somsagt inte så mkt mer på det. Men sen skrev ja till min tjej kompis och ba ” ah ***** var ju asskön!! ” och hon ba ” ja han snackade om dig i bilen hahah han tyckte du såg bra ut ” och då fick ja lite små panik!! vågar ja börja följa killen på insta oså? eller ska jag vänta ngr dagar? man vill ju inte verka desperat liksooom :/

Annons:
MonicaLagerquist
2019-01-01 10:57
#1

Smid medans järnet är varmt.

Vad har du att förlpra

Stolt ägare till fem La permer

Lona
2019-01-01 12:53
#2

Ja, att börja följa på Insta låter som en "lagom åtgärd" så att säga, inte för "på" men att du visar intresse. Kör på!👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

wilma0201
2019-01-02 16:27
#3

Ja asså grejen är att jag snackade med min bästavän igår och då hade han typ frågat ” hon Wilma, går hon i din klass ” och då hade hon svarat ja och sen sagt att hon hade visat bild på mig. Och då hade han sagt typ ” shit, hon va skitsnygg ” och jag har börjat följa han på insta nu, osen går vi ju på samma skola, så ah, vi får väl se vad som händer ;) Kan ju var det töntigaste nånsin att skriva här, men visste verkligen inte vad jag skulle göra, och sen ville jag inte skriva till mina vänner ifall de skulle tycka att jag var för snabb med nånting, men tack för svaren!

Upp till toppen
Annons: