Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 789 ggr
shia
2019-01-24 22:12

Trav som liu?

Okej. Var på praso idag på bild, å fick veta av bildläraren(mina kompisars mamma) som sa att man till höst kmr kunna välja liu som invidiuelt val(å läste upp ngt där de stod det vsr beslutat att blabla) Iaf kan man ju läsa friidrott, innebandy, ridning osv, tennis, dans, står även "övrig idrott" och när jag läser vidare så står det typ att om man vill utöva en viss idrott så kan det typ gå att ordna om det funkar i schemat. Alltså för tränaren att ha samma tid osv. Ska prata med syven på må tänkte jag men tänkte höra här. Tror ni det kan funka å ha trav som liu? Trav är utan tvekan större sport här i min stad än ridning. Ridning skulle funka å ha men grejen är det är så krångligt å ta sig från gymnasiet där bild är till stan å sen till ridhuset. Med natur osv är det enklare då det är i stan osv. Travet skulle däremot vara mkt enklare å ta sig till å även möjligt för mig att få skjuts till/från om det ej passar m bussar. Travtränare är väldigt duktig å otroligt bra på att lära ut. Å förklarar allt, hur viktiga små detaljer kan avgöra mkt osv. Varför man för det, varför på detta sätt å inte på det andra sättet å så vad resultatet blir osv. Han är B tränare, har 10-15 hästsr. Å han ska gå proffstränare I år å ta ut det till nästa år.

Annons:
Upp till toppen
Annons: