Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 4069 ggr
Kaninlover4life
2/2/19, 7:13 PM

Starta konversation med crush PÅ SNAP

Okej direkt in på saken.

Jag har en crush. Först började jag följa han på instagram- han följde tillbaka. Nån dag senare la jag till honom på snapchat. Han la tillbaks. Nån dag senare skickade jag en snap och nu har vi snapat i ungefär en vecka.

Grejen är den att jag tycker det är SÅ svårt att starta upp en riktig konversation. Vi bor i samma län eller vad man ska säga, vet folk han umgås med dock inte gemensamma vänner då vi är i lite olika åldersgrupper.

Jag har tagit modet till mig och skrivit till han typ 3ggr en av gångerna var det typ "Jaha, vad gör dudå? :)" Och han har svarat väldigt trevligt tillbaka alla gångerna.

Känner att det var jag som la till han och allt, så måste ju skapa nån mer konversation om det ska komma nån vart ? xD

Vill ju verkligen lära känna denhär killen som verkar väldigt snäll. (och sjukt snygg)

Förslag på vad jag kan skriva? 

Kan tillägga vi snapar aktivt typ 1 gång i h eller så. Han har aldrig dissat eller liknande så oddsen hoppas jag är på min sida ;))

Annons:
Calcifer
2/2/19, 10:21 PM
#1

Vad om honom vill du veta? Fråga rakt ut.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Kaninlover4life
2/3/19, 1:49 PM
#2

Haha har stakat upp de mesta om honom faktiskt….. men får försöka ;)

Gaara
2/28/19, 3:18 PM
#3

#2 Då kan du ju fråga om de saker du redan rotat fram om honom bara för att starta en konversation. Sedan kanske du kommer på saker du vill fråga om som du inte redan vet. :)

RikKilleFrånÖstermalm
2/28/19, 5:35 PM
#4

Du kan skriva. Om du var en person för en dag vilken person då? Då lär du känna honom bättre. 👍

Upp till toppen
Annons: