Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 525 ggr
Alice san
2/3/19, 11:31 PM

Tips på presenter

Hej jag fyller 14 om en månad och vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Jag har en grej på listan som är en parfym som jag alltid velat ha men det kommer jag önska mig av mamma. Sen har jag pappa och mormor och morfar. Min sammanlagda budget är ganska hög så ni kan ge förslag på det mesta. Jag är en sån person som inte gillar många små presenter jag önskar mig typ 3 lite större presenter. Jag vill inte ha något med kläder och smycken och jag vill inte ha elektronik.

Annons:
powerade
2/3/19, 11:59 PM
#1

Fast om du inte vet vad du önskar dig måste man inte önska sig något heller. Eller önska att någon peng går till något bra så som en hjälporganisation eller liknande. Gå på restaurang/bo på hotell/ spa/ frisörbesök/ någon annan aktivitet. Annars om du har ett intresse att önska sig något dit

Calcifer
2/4/19, 1:14 AM
#2

Senaste födelsedagarna och jularna har jag önskat mig bidrag till saker jag velat göra. T:ex när jag velat åka till stockholm för att se mina favorit youtubare live. Då har jag helt enkelt bett om bidrag och familjen har gått ihop och sagt att de sponsrar biljett, resa och boende.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

akvarium123
2/4/19, 9:31 AM
#3

Du kanske behöver ett par byxor, tröja, strumpor mm?

Travis D
2/4/19, 10:02 AM
#4

Vad har du för intressen? Jag fyller 14 i juni och önskar mig pengar och saker åt Kakan. Schabrak, huva, matchande kläder och sånt men det e ju för att mitt största intresse är Kakan. (Min häst). Men kanske pengar eller presentkort?

Emptymoment
2/4/19, 9:04 PM
#5

Spel som du sedan skickar till mig? :)

Skämt åsido, om du inte har något speciellt du önskar dig, börja spara till körkort. Det vill säga, be om pengar m.m till det :) Antingen för bil eller annat. Skadar aldrig att ha körkort även om du inte vill ha bil etc i framtiden.

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Upp till toppen
Annons: