Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 610 ggr
Travis D
2019-02-14 11:33

Varför är det såhär?

Allt är äntligen bra. Gör stora framsteg med Kakan, det är nästan inga bråk hemma, det är helt okej i skolan m.m Varför känner jag mig ändå nedstämd och ledsen hela tiden.. alltid nere. Det är nu jag borde vara som gladast men jag är inte det.. nästan tvärtom.. Varför är det såhär?

Annons:
-Aida-
2019-02-14 11:56
#1

Ibland kan det vara så att nedstämdheten sitter kvar, men du kan vara glad för det, man kan vara både och eller lite av de ena eller mycket av de andra. Vi alla upplever de olika och det är okej det också.
Om du är van vid att det är negativt runt om kring dig så är de inte konstigt alls ifall nedstämdheten hänger kvar ett tag.

[Erica. Lundstrom]
2019-02-14 12:40
#2

Kan verkligen relatera. Har inget svar på varför, annat än att det tar tid att hitta tillbaka till glädjen osv. Att känna sig glad… Du är säkert trött och utsliten efter att mått så dåligt så länge ås tökigt osv. Ungefär som att det levt om hej vilt i grannarnas hus å du ej kunnat sova bra på länge å är trött, om det sen är tyst en natt å du sover är du ksk nästan ännu tröttare efteråt för din kropp måste ta igen sig.

Upp till toppen
Annons: