Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 991 ggr
Thedogmaja
2/17/19, 10:39 PM

Ögonfärg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi håller på med kroppen i skolan och då skulle vi skrivs om våra ögon. Och då valde jag mig att fördjupa mig i ögonfärgerna. Men jag vet inte vilket ögonfärg jag har.. Min pappa har gröna och min mamma har blå. Men jag vet inte vilka jag har (se bild) Vad skulle ni säga vilken ögonfärg jag har?

Annons:
Thedogmaja
2/17/19, 10:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Xseros
2/17/19, 10:58 PM
#2

Dina är väldigt lika mina och är nog snarare någon blandning, ingens ögon är ju exakt lika.


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Calcifer
2/17/19, 11:27 PM
#3

Svårt att säga, beror också på hur ljuset träffar dem. I starkt ljus ser mina ögon nästan helt gröna ut med svaga bruna toner. Men i annat ljus är de bruna med gröna toner.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

ThatPie
2/18/19, 8:48 AM
#4

Som de andra sagt, du har blåa ögon i grunden. Med lite brunt/grönt mitt i.

eeriksson65
2/18/19, 10:33 AM
#5

Jag skulle nog säga blåa för att förenkla det hela. Men om du ska hålla på och analysera varenda färg du har i dina ögon så kan du ju beskriva de små gröna färgerna osv.

❤️

[Erica. Lundstrom]
2/18/19, 8:03 PM
#6

Ibland är det enklare att se på längre avstånd också

Annons:
Travis D
2/19/19, 8:01 PM
#7

Skulle säga blå. För mig är det självklara blå ögon.

[EM_L]
2/20/19, 8:36 PM
#8

För mig är de klart blåa ute i kanten, sen blir de lite blågråa längre in och i mitten typ så är de lite gråare med någon svag ton av brunt

Mina tycker jag är svåra, i något ljus så ser de gröna ut med en svag blå ton i. Någon annan när jag kanske har gråtit just så ser de klart blåa ut. Någon gång ser de gröngråa ut och nåt annat gråblåa/gråblågrönt.

RikKilleFrånÖstermalm
2/28/19, 5:38 PM
#9

Du har blå tror ja

Upp till toppen
Annons: