Annons:
Etikettövrigt
Läst 706 ggr
Alice san
2019-03-16 21:48

Söker internet-vän

Hej jag är 05:a och söker en internet-vän för varför inte det kan vara kul. Du ska vara 05:a eller 04:a :) Spelar ingen roll om du är tjej eller kille bara du inte försöker med något. För nej det kommer aldrig hända :). Spela inte Fortnite och va inte fjortis. Sorry för kraven vill bara hitta någon som är lik mig. Lite saker om mig: Jag är ”lat” Fjortisar och ”hockey-bögar” är det värsta jag vet och Ralph lauren mössor. favoritämne är svenska och bild. Favorit färger är senapsgul, vinröd, svart och blå-grönt. Favorit mat är sushi och jag är extrovert. Jag är en sån där typ som läser horoskop och skit kanske skulle va bra och veta. Gillar videor där folk klämmer pormaskar don’t judge. Berättar konstiga skämt och skrattar åt torra skämt för att dem är torra. Har aldrig förstått mig på smink och hatar chezzy filmer. Jag skulle aldrig kolla på dubbad film och Timothee Chalamet är den snyggaste människan jag sätt i mitt liv. Mumble-rap kan dra åt helvete och tjejer som kallar varandra för gumman. Min favorit film är Call me by your name och jag gillar mat. Nu vet du ganska mycket om mig hoppas du gillar denna makaron som jag är :) / Alice.

Annons:
Alice san
2019-03-16 22:01
#1

Och jag vet att jag är konstig.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: