Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 2398 ggr
[Svea&Sabina]2
3/22/19, 1:55 PM

Logga ut från Instagram

Hej! Min Instagram funkade inte så jag tog bort appen och laddade ned den igen. När jag loggar in på mina två konton så läggs även mina gamla konton till, som jag inte vill vara inloggad på. Jag försöker att logga ut från de konton jag inte vill vara inloggad på, men det går inte. Det står att jag har loggat ut från kontot men när jag går in där man kan växla sina konton så står alla kvar. Hur loggar jag ut två konton som jag inte vill vara inloggad på?

Annons:
[Svea&Sabina]2
3/22/19, 2:57 PM
#1

Problemet löst! Jag behövde trycka på ”hantera konton” och ta bort konton jag inte vill ha kvar

[Svea&Sabina]2
3/22/19, 3:02 PM
#2

Nästa problem: Jag kan inte logga in på min Instagram på mobilen, men det går på Ipaden. Jag skriver in rätt användarnamn och lösenord men kommer inte in. Det står ”fel vi kan inte logga in dig”

[Svea&Sabina]2
3/22/19, 3:05 PM
#3

Problemet löst! Jag skrev in min mejladress i stället för användarnamn och det funkade

[Svea&Sabina]2
3/22/19, 3:06 PM
#4

Varje gång jag tar bort Instagram appen så kan jag inte logga in eller ut, så det är därför jag skrev detta inlägg för det har hänt så många gånger och jag vill veta vad problemet kan vara..?

Upp till toppen
Annons: