Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 606 ggr
zemlathebunny
2019-04-09 16:12

Har nått botten nu.

Hej! Jag har verkligen nått min botten nu. Jag har en ätstörning, min familj har det dåligt ekonomiskt och det bara kommer negativa saker heela tiden. Jag har gått upp som fan i vikt och känner sån stress att gå ner till sommaren. Jag har alltid varit så emot att skära sig själv, ta droger eller supa men jag skulle lätt göra det nu för jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Har redan skurit mig själv. Känner att snart lämnar jag det här livet. Vet inte vad jag vill få ut men jag skulle så gärna åka iväg någonstans långt bort, helt ensam. Bara jag och min själsfrände, min häst. Tills saker har ordnat sig, men jag vet inte vars det skulle vara.

Annons:
Lussan20
2019-04-09 17:40
#1

Man brukar säga att när man nått botten , kan det bara vända?

Kan det vara så? Finns det ingen som orkar hjälpa dig? Vad säger vården.

Det är så kämpigt att må så där, jag önskar jag hade något annat att säga dig. men jag tänker på dig och önskar du hittar fart igen och att allt vänder för dig…mvh/WL🌺

[EmoGirl]
2019-04-10 18:48
#2

Jag förstår precis hur du känner. Jag skär mig och har gjort det ett tag nu men började ta kontakt med Bris, etc. den här veckan. Jag skulle inte säga att det har fått mig att sluta ha självmordstankar men det har börjat få mig att inse att man måste kämpa när det är som hårdast. Förstök hitta någon som du kan prata med om hur du känner och kämpa vidare <33

Lussan20
2019-04-10 19:18
#3

Ja det är nog så att kampen får man ta själv, ingen annan kan bära. men det är skönt att ha människor som bryr sig och lyssnar. Jag tror ni klarar av att vända det svåra! Jag känner på mig att ni båda har styrkan om ni får syn på den. Den finns inom er, även om ni får leta. Det gör så ont i livet ibland. Men vi har vår väg att gå och jag tror ni hittar styrkan. Tänker på er! Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: