Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 550 ggr
Thedogmaja
2019-04-16 22:31

Börja med träning

Jag tänkte "ta tag i mitt liv" nu och börja träna. Men jag undrar en sak. Hur lång tid tar det att få en platt mage genom att träna 5 gånger per dag (gym) och äta hälsosamt. Jag vill inte se ut som en modell om man säger så. Men jag vill ha lite former och kunna ha troserna under magen som putar ut. Vägen 75 och e 176cm

Annons:
Thedogmaja
2019-04-16 22:31
#1

Menar 5 gånger per vecka. Inte dag❤

Thedogmaja
2019-04-16 22:32
#2

Menar 5 gånger per vecka. Inte dag❤

Xseros
2019-04-17 09:08
#3

Jag antar att det tar ett tag, tränar typ…….noll. Det kan dock vara smart att inte köra stenhårt utan typ börja med 2 ggr i veckan, sedan 3, 4 osv, annars gör du bara skada och du blir övertrött vilket gör det tråkigt vilket leder till att du inte vill träna mer..


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

silverfiisk
2019-04-17 09:25
#4

Det är olika från person till person. Tänk på att inte stressa. En snabb viktminskning är inte bra för kroppen. Ät bra mat och rör på dig lagom mycket så kommer resultaten tids nog. Det viktiga är inte hur man ser ut, utan hur man mår.

Hoseok
2019-04-17 19:39
#5

Sätt upp ett realistiskt mål först och främst. Tänk på att vikten inte har direkt koppling till hur din kropp är formad. Börja långsamt. Stressa inte din kropp i onödan. Börja träna lätt några dagar i veckan första månaden. Sen lägg till en dag. Gå ut och gå, jogga, gör lite övningar hemma eller på gymmet. Kom ihåg att om du börjar träna mer måste du också äta mycket så du inte blir utmattad. Hitta något du tycker är kul! Kanske testa yoga, dans, kickboxning eller liknande. Det viktiga är att göra något man tycker är kul, annars tröttnar man fort. Haka inte upp dig på din vikt för mycket heller. Det tar tid att komma i form, det största misstaget folk gör är att de ger upp för de inte ser resultat direkt.

Upp till toppen
Annons: