Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 806 ggr
Wilma.frågor
4/20/19, 7:25 PM

ilar i ryggen

Hej! Idag kastade jag amerikansk fotboll med min bror. När jag tappade bollen och skulle böja mig efter den så ilade det nära ryggraden. Jag böjde mig igen och kände samma ilande. Vad kan detta vara? Jag är 13 år och har varit och kollat och min rygg är rak.

Annons:
Maria
4/20/19, 7:47 PM
#1

Du kanske har sträckt dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

eeriksson65
4/22/19, 9:53 AM
#2

Jag vet inte riktigt hur denna ilande känslan är men iallafall så var det så att ett par år sedan så hade jag en ilande känsla i ena sidan av ryggen då och då (typ huden). Några dagar efter märkte jag hur det blev några läbbiga blåsor och märken lite här och var på ena sidan ryggen och under armhålan. Det visade sig vara bältros (samma virus som vattkoppor! Det kan vara något sånt? (det påverkade inte mig så negativt, men man ska söka upp vård)

❤️

Loka03
4/23/19, 2:42 PM
#3

Det låter mer som att du sträckte dig eftersom du spelade ju amerikansk fotboll. Och då antar jag att du som sagt sträckte dig. Inget farligt. Men om det fortsätter i flera dagar så borde du kolla upp det. :)

Are humans real?👽👽👽

Upp till toppen
Annons: