Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 774 ggr
linn2160
2019-04-28 15:41

Fuckboy eller inte?

Hej! Jag snapar just nu med en kille som jag tidigare träffat i större sociala sammanhang som på fester eller bara chillat utomhus på kvällarna. Då har vi inte direkt pratat men sen så började han följa mig på instagram och la till mig på snapchat. Vi snapar och han frågar väldigt ofta hur jag mår och vad jag gör och säger att jag är fin. Han ser enligt mig väldigt bra ut och därför är jag lite rädd att han är en fuckboy och i nuläget vill jag typ ha ett förhållande och inte en kk. Vi har än så länge inte träffats men han frågar om jag vill ses men han vet inte vart. Dåså, hur vet man om en kille bara vill ligga eller om han är intresserad om man bara snapar?

Annons:
Honestyisdead
2019-04-28 15:51
#1

Det vet man inte om man inte frågar vad han är ute efter.

linn2160
2019-04-28 15:55
#2

Men vadå de känns ju lite stelt o fråga de på snap eller i verkligheten om han är ute efter sex eller inte. Vi känner ju varandra inte så bra och har aldrig träffats ensamma

Honestyisdead
2019-04-28 16:01
#3

#2 Det är ganska normalt att ta reda på vad man är ute efter innan man påbörjar något. Så vill du veta får du fråga.

72mm
2019-04-28 16:18
#4

Vänta lite nu, är du orolig för att han bara är ute efter sex därför att han ser bra ut? Är det inte han som borde vara orolig för det om du skulle visa intresse? 😉

Jag skämtar bara delvis, skit i hur han ser ut - träffas ni på tu man hand ett par gånger så lär du väl känna honom bättre och kan på så vis avgöra vad han går för?

Hans utseende är väl förövrigt en dubbel fördel för dig, tycker andra att han ser bra ut så borde han tröttna ganska snabbt om nu sex är det enda han är ute efter.

Friskt kopplat är hälften brunnet!

ThatPie
2019-04-28 18:55
#5

Som #1 skriver är det bara att fråga :) jag brukar göra det genom att säga vad jag själv är ute efter och sedan fråga hur det är för dem.

Upp till toppen
Annons: