Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 698 ggr
[EM_L]
4/30/19, 10:18 PM

Vad gör du nu? #1

Kom på en ny lek nu när jag sitter här klockan kvart över tio och gör något jag inte borde göra😃

Det går ut på att den som skriver inlägg #0 frågar "Vad gör du nu?"

Sedan så svarar nästa "Jag pluggar matte" och frågar själv "Vad gör du nu?"

Och så fortsätter det så!

Ex:

"Vad gör du nu?"-#0

"Jag pluggar till matteprovet"- #1

"Vad gör du nu?"- #1

----------

Let´s go!

"Vad gör du nu?"

Annons:
[EM_L]
4/30/19, 10:20 PM
#1

"Jag pluggar Spanska 22.20 på kvällen, varför vet jag inte. För det är inget prov imorn, eftersom det är 1 Maj imorn!"

Vad gör du nu?

s8x2n6
4/30/19, 10:47 PM
#2

Jag sitter och "försöker" plugga översättningsteori. Men tydligen är jag inne på iFokus… 🤔

Vad gör du nu?

[EM_L]
4/30/19, 10:50 PM
#3

#2 Haha… inte bara som jag som "försöker" att plugga. Men har tills fredag på mig och är inget svårt.

[Erica. Lundstrom]
4/30/19, 11:15 PM
#4

Well överlevt valborgsmiddag… Kött och potatisgratäng, panacotta till efterätt(Karamellpannacotta-vinbärspannacotta-vit chokladpannacotta- karamelliserad mjölk-hackad choklad)samt pinnbröd och marsmallows… känns som jag gått upp TON….

Vad gör du nu?

tiger tok
5/1/19, 9:22 AM
#5

Ska äta frukost och sedan städa kaninburen🙈 Vad gör du nu?

akvarium123
5/1/19, 11:36 AM
#6

Rolig tråd! 

Jag väntar på ett viktigt telefonsamtal just nu så håller på att surfa runt på olika webbplatser medans jag väntar🙂

Vad gör du nu?

Annons:
[EM_L]
5/1/19, 12:32 PM
#7

#4 Låter gott! Förutom köttet då jag är vegetarianXD

Svara på frågor i en uppgift om första världskriget som min nya klass redan är färdiga med. Min gamla håller nog på med den nu.

Min chans till att höja historiebetyget är det.

Vad gör du nu?

s8x2n6
5/1/19, 8:07 PM
#8

sitter (äntligen) och knåpar på hemtentan, faktiskt! och surfar iFokus för varför inte 😛

Vad gör du nu?

[MelliOO]
5/1/19, 9:22 PM
#9

Jag har tagit ut mina gerbiler i hagen så de får springa av sig lite, samtidigt som jag pluggar matte och surfar på iFokus.. Vad gör du nu?

Xseros
5/1/19, 10:17 PM
#10

Jag borde sova men glor på mobilen istället. Vad gör du nu?


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Linnea0001
5/2/19, 9:44 PM
#11

Jag funderar över saker jag ändå inte kommer kunna komma fram till något vettigt svar på. Alltså slösar bort tid.. Vad gör du nu?

[Erica. Lundstrom]
5/2/19, 10:35 PM
#12

Funderar på om bild är rätt val… Kmr iochmed bild kunna satsa mer på ridningen osv(hsr liu också så) då jag vill jobba som beridare framöver, men alltså… Om jag skulle vilja plugga ngt annat är ju nstur bättre, samtidigt som jag ej är säker på jag skulle klara av natur rent mentalt. Tro de skulle bli för stressigt…. Vad gör du nu?

[MelliOO]
5/3/19, 7:12 AM
#13

Sitter på bussen påväg till skolan… Måste sitta här i en halvtimme… Vad gör du nu?

Annons:
[Svea&Sabina]2
5/3/19, 9:29 PM
#14

Sitter i sängen och ska snart borsta tänder och tvätta ansiktet. Vad gör du nu?

Själshjärta
5/4/19, 7:04 PM
#15

Rolig tråd!

Jag försöker skriva på en av mina bokidéer, men av någon anledning stirrar jag ut genom fönstret istället… och är tydligen inne på iFokus. 😊

Vad gör du nu?

Welcome to the Black Parade

tiger tok
5/4/19, 7:11 PM
#16

Jag ska gå och köpa mat. Vad gör du nu?

s8x2n6
5/4/19, 11:43 PM
#17

Lyssnar på musik och spelar sims 😃

Vad gör du nu?

Upp till toppen
Annons: