Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 698 ggr
[EM_L]
4/30/19, 10:18 PM

Vad gör du nu? #1

Kom på en ny lek nu när jag sitter här klockan kvart över tio och gör något jag inte borde göra😃

Det går ut på att den som skriver inlägg #0 frågar "Vad gör du nu?"

Sedan så svarar nästa "Jag pluggar matte" och frågar själv "Vad gör du nu?"

Och så fortsätter det så!

Ex:

"Vad gör du nu?"-#0

"Jag pluggar till matteprovet"- #1

"Vad gör du nu?"- #1

----------

Let´s go!

"Vad gör du nu?"

Annons:
[EM_L]
4/30/19, 10:20 PM
#1

"Jag pluggar Spanska 22.20 på kvällen, varför vet jag inte. För det är inget prov imorn, eftersom det är 1 Maj imorn!"

Vad gör du nu?

s8x2n6
4/30/19, 10:47 PM
#2

Jag sitter och "försöker" plugga översättningsteori. Men tydligen är jag inne på iFokus… 🤔

Vad gör du nu?

[EM_L]
4/30/19, 10:50 PM
#3

#2 Haha… inte bara som jag som "försöker" att plugga. Men har tills fredag på mig och är inget svårt.

[Erica. Lundstrom]
4/30/19, 11:15 PM
#4

Well överlevt valborgsmiddag… Kött och potatisgratäng, panacotta till efterätt(Karamellpannacotta-vinbärspannacotta-vit chokladpannacotta- karamelliserad mjölk-hackad choklad)samt pinnbröd och marsmallows… känns som jag gått upp TON….

Vad gör du nu?

tiger tok
5/1/19, 9:22 AM
#5

Ska äta frukost och sedan städa kaninburen🙈 Vad gör du nu?

akvarium123
5/1/19, 11:36 AM
#6

Rolig tråd! 

Jag väntar på ett viktigt telefonsamtal just nu så håller på att surfa runt på olika webbplatser medans jag väntar🙂

Vad gör du nu?

Annons:
[EM_L]
5/1/19, 12:32 PM
#7

#4 Låter gott! Förutom köttet då jag är vegetarianXD

Svara på frågor i en uppgift om första världskriget som min nya klass redan är färdiga med. Min gamla håller nog på med den nu.

Min chans till att höja historiebetyget är det.

Vad gör du nu?

s8x2n6
5/1/19, 8:07 PM
#8

sitter (äntligen) och knåpar på hemtentan, faktiskt! och surfar iFokus för varför inte 😛

Vad gör du nu?

[MelliOO]
5/1/19, 9:22 PM
#9