Annons:
Etikettövrigt
Läst 537 ggr
Alessie
2019-05-06 21:12

Mörkrädd

Hej!

En gång i skolan såg min klass en film där det fanns en sjukdom som gjorde ens ögon svarta och så typ bet man andra så de också blev så typ (Kolsvart). Jag tyckte inte den var speciellt läskig men efter det tror jag jämt att det står någon bakom dörrar och i mörka hörn och så. Mitt badrum är ganska litet och det finns liksom ett hörn, det är svårt att förklara men man ser inte riktigt hela när man kommer dit, och först fick jag kolla där varje gång jag skulle gå på toa fast jag egentligen visste att det inte fanns något där. Jag har i princip blivit mörkrädd. Jag har försökt tänka på massa olika sätt. Det har blivit bättre, nu måste jag inte kolla överallt hela tiden, men jag kan fortfarande bli rädd, speciellt på kvällen när jag ska gå och lägga mig/har gått och lagt mig.

Är det någon som har tips?

Annons:
eeriksson65
2019-05-07 10:17
#1

Är det så att du tror att det ska komma någon med svarta ögon och bita dig? Vad jag vet och vad jag har försökt hitta så ser jag inte något om någon sån sjukdom. Jag tycker att du ska försöka slappna av för att det finns inte något sånt. Det går inte över bara sådär, men bara se till att du har dörrar och fönster låsta osv :)

❤️

Linn Is The New
2019-05-07 14:44
#2

Det går över. Filmer kan ge intryck på hjärnan undermedvetet utan att du inser det. Jag såg bla sinister och the nun igår. Jag vart inte jätte rädd under filmen men när jag gick ut från rummet sen till hallen så vat jag tvungen att tända ;)! Rent naturligt

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Alessie
2019-05-07 15:25
#3

#1 Nja, jag tror inte att någon kommer och biter mig hehe x)

Tack för svaren :)

Upp till toppen
Annons: