Annons:
Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 582 ggr
Travis D
5/14/19, 10:53 PM

Då är man här igen

Hej hej i lingonskogen Jag är tillbaka på denna sida, mycket har hänt sen sist så här är en sammanfattning: 1. Min kompis som vart mabbad har fått upp sitt självförtroende och jag var så glad för det! Yay tänker ni men "vafan" tänker hon, "nu är jag så nöjd med mig själv att jag kan bli en bitch och vem behöver den där vännen? Jag vet! Jag boxar henne i magen, sparkar henne, och skiter sen i henne." Härlig vän jag har va? Nu är jag i princip vänlös igen. 2. Jag och Kakan är närmre varandra och hon är så underbar nu! 3. Jag tilläts inte hoppa av min spanska så jag har o-officiellt hoppat av den och har f i det, lärarens motivering var "jag vet att du kan det men du visar det inte skriftligt"helt jävla dumt med andra ord. 4. Jag har failat svenskan oxå då jag inte visat det tillräckligt bra med att lämna in uppgifterna i tid. Plötsligt har tiden lämnat klockan i matten och hör nu till svenskan. 5. Jag har antagligen oxå fuckat upp idrotten men den kanske jag räddade nu med ett C. 6. Jag ska antagligen gå på sommarskola så det kommer bli ännu mer skolkning i sommar uppenbarligen. 7. Min frånvaro har minskat. Det var lite om allt som hänt. Kul liv jag har va? Ja men välkomna tillbaks till TravisD fullkomoigt värdelösa liv! Hoppas ni saknat mig för jag är nog här för att stanna

Annons:
Upp till toppen
Annons: