Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 504 ggr
Carronella1
5/15/19, 7:55 PM

Ge till 18 åring

Hej! Det är så att min kille fyller 18 om någon vecka och jag har så otroligt svårt att komma på vad man ska hitta på för något. Köpa nått, eller nått man gör tillsammans etc. Göra nå finurligt liksom. Hans stora intressen är sportbilar (vi jobbar tsm med ett fotokonto där vi bokar in fotograferingar med folket med fina bilar.) Sen brinner han för sportfisket (gädda främst). Även djur och natur. Kan ni komma med några finurliga idéer på nå kul? Nått att ge, göra eller vad som helst. Har lite bråttom 😅 Tack på förhand!!!

Djurälskaren Hjärta

Annons:
Cireea
5/15/19, 8:21 PM
#1

Om han brinner för sportfiske kanske du kan köpa några drag till honom? 🙂 
Eller varför inte planera in en dag då ni åker iväg och fiskar tillsammans? Ta med lite gott att äta också så kan ni spendera hela dagen ute.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Carronella1
5/15/19, 8:34 PM
#2

#1 Jättebra förslag men det är den att så ser större delarna av somrarna ut och helgerna på våren och hösten för oss. Vi åker ut och har heldagar på sjön väldigt ofta. Sen har han i princip alla drag som finns då han hållit på med sporten sportfiske sen han va 5-6 år. Plus han har jobbat i en sportfiske affär och får mycket genom dom. Precis som jag.

Djurälskaren Hjärta

[Erica. Lundstrom]
5/16/19, 8:19 AM
#3

hm… ska köpa pottor till min kompis som fyller 18(eller ja, om jag hinner hitta) typ 8 st XD men det ksk ej din kille skulle gilla?

kolla annars efter ngn rolig pryl eller så på typ ngn teknikaffär eller så,

Upp till toppen
Annons: