Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1464 ggr
Hamsterb1231
5/20/19, 10:33 AM

Är han för "gammal"?

Jag har börjat träffa en kille som är 19 och gillar han verkligen jättemycket, jag har just blivit 16. Mina föräldrar vet inget men skulle verkligen vilja berätta. Kommer dom tycka att han är för gammal? Eller är de bara nått jag har fått för mig?

Annons:
Linn Is The New
5/20/19, 3:44 PM
#1

Ingen åldersskillnad alls, enligt mig. Ni är båda tonåringar, och jag antar att ni båda ska utbilda er ett tag till. Det skiljer tio år mellan mig och min man, det, är ålderskillnad ;)! Personligen tycker jag det är fruktansvärt skönt att ha en äldre partner.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Russinlimpa
5/20/19, 4:36 PM
#2

Kanske att dina föräldrar tycker det är lite fel att han är 18 och därmed myndig. Men personligen tycker jag inte att det är någon åldersskillnad alls. Alltid trivts bäst med en äldre partner. Skiljer 8år mellan mig och sambon. :)

Herveaux
5/20/19, 6:10 PM
#3

Jag träffade min make strax innan jag fyllde 18 (han fyllde 34 det året),
det var nu 14år sedan. ❤️
Tycker inte det är någon åldersskillnad att hänga upp sig på.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Hamsterb1231
5/20/19, 7:14 PM
#4

Är bara de att vi är på så olika ställen i livet. Han jobbar, ska snart flytta ut och allt sånt. Medans jag fortfarande går i 9:an och aldrig haft ett jobb. Flytta ut hade ja inte tänkt göra på några år heller.

Hamsterb1231
5/20/19, 11:09 PM
#5

Tack så jättemycket för alla svar, men behövs inte längre. Fick veta saker han sagt om mig från våran gemensamma kompis. Tydligen är jag för smal, har får små bröst, och är inte hans typ. Är tydligen bara tillfälligt liggmaterial tills han hittar nån annan. Frågade han och de han sagt stämde. Min personlighet är tydligen "awkward". Hur kunde jag ens va så dum, fattar inte hur jag kunde tro att någon ville ha nått seriöst.

Herveaux
5/21/19, 7:38 AM
#6

#5 Att träffa och dejta puckon som inte har stake nog att säga som det är rakt till en är tyvärr en del av livet, iaf för dom flesta av oss. 
Tur att det här kom fram innan det vart mer seriöst mellan er då, sen förstår jag såklart att det gör ont att få höra såna saker, speciellt när det inte kommer direkt från honom.
Men bara för att du träffat en skitlort behöver du inte döm ut halva världsbefolkningen. 

Sen det där med din personlighet, jag är själv förbannat awkward, men det har då inte hindrat mig från att träffa partners som gillar mig precis som den jag är. 
Brukar också själv dras till folk med en lite awkward personlighet, både för vänskap och kärlek.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
powerade
5/22/19, 9:59 PM
#7

Beror på personerna. Tänk bara på att han snart är 20/21 och kanske vill bo hemifrån ( om han inte gör det redan ) och ha inkomst. Du är 17/18 skulle du va redo att flytta hemifrån? Skulle ni kunna ha gemensamma utgifter. Sånt som kan krocka lite. Därför beror de på personer:)

Upp till toppen
Annons: