Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1286 ggr
anonympajas
5/28/19, 8:37 PM

Planer för i sommar

Som titeln lyder, vad har ni för planer för i sommar? Tänkte att vi kunde dela med oss om våra egna planer och kanske lite tips till andra som inte har några planer själva!

Annons:
Loka03
5/29/19, 4:37 PM
#1

Jag ska till Småland en vecka och Blekinge en och en halv vecka i sommar. Annars är det bara att hänga här hemma i Stockholm. Jag ska nog gå mycket promenader, dagsutflykter t, ex picknick, göra musik och sjunga mycket inför hösten då jag har valt musikinriktning(gymnasium). Annars så vet jag faktiskt inte. Ta det lugnt är också viktigt. Trevlig sommar alla!:)

Are humans real?👽👽👽

BokDuvan
5/29/19, 6:22 PM
#2

Åker och firar min kusin som tar studenten samma dag jag slutar grundskolan, stannar där ett par dagar och åker sedan hem. I juli kommer vi åka på semester med samma kusiner, Kroatien blir det och några dagar efter vi kommit hem sommarjobbar jag i stallet, de två första veckorna lär bli lite tråkiga utan hästarna men sedan kommer de hem från betet så blir det mer liv i stallet

Vikan
5/29/19, 6:38 PM
#3

Jag ska jobba väldigt mycket i sommar, så det tar upp väldigt mycket tid. Annars ska jag till falsterbo horse show och vill väldigt gärna göra utflykter med min häst, åka iväg till havet och liknande med honom. Annars ska jag försöka ta det lugnt, umgås med mina vänner och ha sena sommarkvällar ute vid sjön med dem

[EM_L]
6/1/19, 9:54 PM
#4

Ska sommarjobba mellan 15 Juli och 9 Augusti på ett hundagis!

Annars ska jag cykla mycket till stranden och bada. Läsa, lyssna på massvis med musik! Mata änder och fåglar.

Vara mycket utomhus och få en fin solbränna😎

Lär cykla en hel del och gå också. Cykla till skogen och mycket mer.

Linn Is The New
6/2/19, 5:09 AM
#5

Jag ska till skottland i två veckor. Min pojkvän och jag ska hyra bil och se massor av vackra historiska platser. Sen ska vi spendera mycket tid i städerna med :)! Dessutom blir det nog att åka mycket båt i skärgården i Göteborg och wakeboard. Blir många utflykter och lite festande :)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

ThatPie
6/2/19, 8:13 AM
#6

Jag ska till Danmark på en veckas turridning med islandshäst med syrran och mamma. Sedan ska vi, med hela familjen då, ner och bo i ett hyrt hus Danmark en vecka, för att sedan även åka ner i Tyskland en bit. I september ska jag även iväg och träffa pojkvännen i Japan, där han jobbar för tillfället.

Annons:
[EM_L]
6/3/19, 11:50 AM
#7

#5 Oh vad kul! Min plan är att jag ska åka till Skottland efter gymnasiet.

Eller tja, resa runt lite i Europa.

Xseros
6/3/19, 10:17 PM
#8

Ska till 2 kristna läger. Ett scoutläger och ett tonårsläger. På nationaldagen ska jag spela i trumpet Jönköpings Rådhuspark


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Loka03
6/4/19, 10:34 PM
#9

#8 kul!

Are humans real?👽👽👽

[MelliOO]
6/5/19, 5:40 PM
#10

Blir nog en resa till Öland för min del😁👍

Upp till toppen
Annons: