Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1066 ggr
Girl13
5/31/19, 1:43 PM

Finnar & stora pormaskar...

Hej! Jag är 15,5 år & har så mycket stora svarta porer som täcker näsa, haka och kinder. Jag har också många små röda finnar som täcker ansiktet och har sån ångest över detta. Jag tycker att mitt ansikte är jättefint, men jag avskyr min hy och gråter nästan när jag tvättar bort sminket. När jag frågar mamma och pappa säger dom att det kommer gå över, att jag är i den åldern… men jag hatar att höra sånt. Har någon nått tips på en produkt eller tips över huvudet taget hur jag ska få bort detta eller lindra? Snälla hjälp.

Annons:
Sosj
5/31/19, 9:18 PM
#1

Hade ungefär samma problem och fick alltid höra "Det är puberteten" när jag ville göra något åt det. Så jag tog saken i egna händer och sökte runt på nätet osv. Jag fick testa mig fram och läste på vilka produkter som skulle passa just min hy. Efter jag använt dessa produkter blev min hy otroligt bättre. Jag använder endast naturliga produkter, men rekommenderar att läsa på och fråga runt om vad som just passar din hy. Lycka till!

akvarium123
6/2/19, 10:01 PM
#2

Basiron AC kan du testa med! Kom däremot ihåg att du inte tål solen lika bra då och att det färgar av sig något extremt. Jag fick sluta med Basiron då det färgade av sig alldeles för mycket men du kan ju testa! Men använd bara saker du inte behöver och kan slänga sedan😊

Upp till toppen
Annons: