Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 746 ggr
Xseros
6/5/19, 11:25 AM

Musiksmak

Hej! jag skapar denna tråd så folk kan dela med sig av musiken de gillar. Det kan vara årtionden, band, genren eller enskilda låtar. Var god och klandra ingen för musiken de gillar då alla får lyssna på vilken musik de vill. Själv gillar jag 90- och 00-talet. Samt lite dansband och One direction


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Annons:
Loka03
6/5/19, 11:33 AM
#1

Kul tråd! Jag gillar allt från 20tals blues till 80 talets synt. Men mina favoriter är Gary Numan, Kate Bush, The Beatles, Queen, Elmore James och Led Zeppelin!

Are humans real?👽👽👽

Xseros
6/8/19, 11:09 PM
#2

Lyssnar också mycket på beatles och queen


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Loka03
6/10/19, 1:53 AM
#3

#2 Roligt att du också gillar lite äldre musik! Jag gillar typ allt av Queen men min favorit period av deras musik historia är nog de tidiga låtarna från 70 talet som t, ex son and daughter, you take my breath away eller 39. Det är något magiskt över de, både i musiken och i klädstilen. Älskar det! Beatles har jag lyssnat på i hela mitt liv. Allt från bilresor med cd skivan Revolver till skivspelaren i mitt rum som spelar Rubber soul. Det är lite samma sak där fast tvärt om. Jag är mest förtjust i deras låtar från ca 1965- 68, t, ex Norwegian Wood, a day in the life, sgt pepper's lonely hearts club band och mycket mer!

Are humans real?👽👽👽

[Svea&Sabina]2
6/10/19, 10:27 AM
#4

Jag lyssnar på lugna/sad låtar. Tex Heal- Tom Odell Billie Eilish 13 reasons why låtar Someone you loved- Lewis Capaldi I’m gonna show you crazy- Bebe Rexha “Say it, just say it- the mowgli's” lyssnar jag och min pappa alltid på i bilen :D

Loka03
6/10/19, 11:09 AM
#5

#4 Jag lyssnar inte så mycket på ny musik men Billie Eilish är helt klart en favorit! :)

Are humans real?👽👽👽

[Svea&Sabina]2
6/10/19, 11:19 AM
#6

#5 ;)))

Annons:
[EM_L]
6/10/19, 10:18 PM
#7

Imagine Dragons

Umberto Tozzi

The Script

Five for Fighting

OneRebublic

Lyssnar även på hårdrock som Evanescence och Sirenia.

Lyssnar på väldigt blandad musik. Men det är min smak.

My5665
6/15/19, 10:18 PM
#8

Mest gillar jag pop och rap men kan också gilla rock. Det är lite hur jag känner mig den dagen och hur jag mår.  Mina favorit artister är Alan Walker och Ariana Grande. Jag lyssnar på allt.

Upp till toppen
Annons: