Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 386 ggr
[EM_L]
2019-06-08 17:38

Skolavslutning, bal och student!

Hej!

Tänkte att det skulle vara kul med en tråd vad man hade tänkt ha på sig eller ska ha på sig på sin skolavslutning. Eller om man ska gå ut nian och ska ha bal?

Eller om man ska studenten!

En tråd för inspiration tänkte jag ifall man inte har några idéer.

Så berätta på och posta bilder=)

Annons:
[EM_L]
2019-06-08 17:41
#1

Jag själv som ska ut åttan tänkte mig en urblekt jeansjacka som har korta armar och ganska kort i ryggen, någon vit blus och så mina svarta avklippta jeans som jag har gjort lite slitna för skojs skull eller mina ljusblåa jeans.

Och så utsläppt hår , för det har jag alltid.

Har ingen bild  och kommer inte kunna skaffa mig fram det.

Xseros
2019-06-08 23:09
#2

Har full kostym när jag går ut 9:an. Ska se om jag kan hitta en matchande slips


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

akvarium123
2019-06-08 23:11
#3

#1 Det blir säkert supersnyggt!

Även jag går ut åttan och tänkte väl ha en marinblå skjorta på mig med några ljusa beiga chinos. Jag tror och hoppas att detta kommer passa bra på mg🙂

BokDuvan
2019-06-08 23:36
#4

På skolavslutningen tror jag att jag ska ha en kort spetsklänning som är tight runt kroppen, men kvällen innan har alla nior avslutningsmiddag med lärarna för att säga hej då, den har liiite mer fancy status så kommer troligtvis ha på mig en lite finare klänning. Det är typ en mermaid dress som är kortare där fram och går till marken där bak. Den är axelbandslös med en vit hjärtformad överdel, ett typ svart bälte av rosor runt och sedan den långa nederdelen som e beige/lila aktig. Oroar mig bara för att den är för fancy och kommer uppklädd medan alla e casual. Temat e sommarfin så ahh vet inte riktigt ughhhh

[EM_L]
2019-06-09 14:45
#5

#4 Låter fint! Kör på det=)

Upp till toppen
Annons: