Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 891 ggr
Girl13
6/10/19, 8:52 PM

Bli avtänd

Hej, jag är 15, tjej, och har en pojkvän. Men att problem är att jag tänder på en grej som inte har nått med min kille att göra. Asså det är en grej jag skäms så in i helvete över, men det är det ända jag går igång på och det är inget jag kan prata med min pojkvän om och inget jag kan be honom göra. Vill absolut inte bli tänd på detta mer eftersom jag tycker egentligen att det är äckligt, så finns det nått sätt att träna sig att bli avtänd på detta? Snälla hjälp..

Annons:
_Fisken
6/10/19, 10:02 PM
#1

Tankar är en sak. Att leva ut dem en annan. Det är vanligt att man har egna, privata, gå-igång-fantasier som man inte praktiserar. Tror inte det finns nåt sätt att träna bort det.  Acceptera dem och vem du är.  Tankarna är ju inte farliga. Du börjar ju inte blöda typ.

Linn Is The New
6/11/19, 10:42 PM
#2

Håller inte med Fisken riktigt. 

Om man är en människa som är aktiv sexuellt blir det oftast en stor grej om man inte får utöva det man tänder på. Det kan ge fruktansvärd ångest. INGA fetisher är konstiga- bara ovanliga. Du är väldigt ung och det finns fortfarande massor av nya saker att upptäcka. Men om du känner att du inte kommer kunna tända på din pojkvän, skulle jag diskutera det med honom eller helt enkelt göra slut. 

Jag hade svarat annorlunda om du hade varit 30-40 år äldre, då har  man oftast hunnit leva ut sina fantasier. Men 15? Nä.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
6/12/19, 11:11 AM
#3

Om det du tänder på är farligt för någon inblandad så finns det hjälp av få. Med farligt menar jag fetischer som har att göra med t.ex. barn, djur eller andra som inte kan samtycka till vad de utsätts för.

I annat fall kanske du ska fundera över varför du tycker att det är äckligt? Ibland kan det vara lätt att blanda ihop äckel och fascination. Testa det, antingen kanske du inser att det egentligen inte var något för dig eller så kanske du inser att det inte var så äckligt som du trodde. Eller så kanske du inser att det var äckligt och att du inte vill göra det, men då har du åtminstone provat.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[ThinkingMe]
6/13/19, 6:35 PM
#4

Hej! Detta är likt min gamla interna konflikt kring någon sak som jag märkt att jag tänder på. Det jag hittills har kommit fram till är att man inte kan hjälpa sin attraktion, eller det man blir attraherad till. Bara vad man gör med det. Håller med #3 att så länge det inte är en farlig fetish för sådana som inte kan samtycka. Behöver det faktiskt inte vara någonting att neka sig själv, vem vet? Precis som de ovan nämnt. Du kanske gillar det och inte tycker det är så äckligt. Eller så testar du och märker det inte är något för dig. Hursomhelst, är det väl bättre att ha testat det så att man vet än att leva i funderingen?

Girl13
6/14/19, 4:27 PM
#5

Jag älskar min pojkvän över allt annat och skulle aldrig kunna drömma om att göra slut med honom, jag förstår att ni förklarar för mig att det är bäst att försöka uppleva dessa ”fetisher” så att säga, men mitt problem är att jag tänder på en grej som inte har något med sex eller med män att göra. Jag tänder på att ha en full blåsa osv, nått i den stilen. Usch vad jag skäms över det och jag vill inte tända på det alls…

Girl13
6/14/19, 4:30 PM
#6

Jag vill bara vara en normal tjej som tänder på ex blickar, långa kyssar igen… när jag fick en crush på min nuvarande pojkvän så var han allt jag kunde tänka på och jag var så otroligt kåt och sugen på honom. Nu har vi varit tillsammans i åtta månader och jag känner inte riktigt samma längre. Det räckte med en blick så fantiserade jag en hel sommar om honom…

Annons:
vendelay
6/14/19, 6:05 PM
#7

Du kommer inte vara nyförälskad för alltid, det du går igenom är helt normalt och händer alla. Kärlek är tryggare än förälskelse och därför kanske också tråkigare.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

_Fisken
6/14/19, 7:03 PM
#8

#5. Det är ok o ha nån tankehjälp och tända oavsett vad det än är.  Som sagt, du behöver ju inte praktisera det. Eller vill du det så gör du det.

#6. Du låter helt normal på mig iaf. Efter 8 mån klingar nyförälskelsen över och förhållandet går in i en annan fas.

Lona
6/14/19, 10:33 PM
#9

#5, Jag förstår att du kanske inte vill ta upp det med din kille men det är inget äckligt eller onormalt som du tänder på. Jag tror faktiskt att sådana drömmar och fantasier är ganska vanliga och lite "lagom genanta" på något sätt. Sen måste man inte leva ut alla fantasier, en del gör nog störst nytta som just fantasier.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: