Annons:
Etikettövrigt
Läst 1263 ggr
[Svea&Sabina]2
2019-06-10 21:26

Otur och mens ofta

Hej! Jag har haft mycket otur idag. Det började med att jag var på väg hem från skolan och väntade på bussen och det var en obehaglig man som gick efter mig och ställde sig bredvid mig vart jag än gick. Jag var beredd att lägga ned mobilen i fickan för att göra motstånd om han skulle röra vid mig eller komma närmare. Jag är 16 årig tjej och i stunden skulle jag inte ha några problem att slå till honom om tog på mig. Polishuset var 100 meter bort, så jag var ganska trygg, men jag var ensam vid busshållplatsen med mannen. Mina föräldrar sa i efterhand att jag skulle skrika på hjälp eller springa därifrån om han närmade sig mig, men jag vill inte vara den ”typiska” tjejen som går därifrån utan att säga till. Jag vet inte hur jag skulle reagera om han rörde mig, men när han stod bredvid mig så kände jag att jag skulle kunna göra motstånd. Som tur var gick han på bussen före mig, så jag slapp honom. Annars hade jag behövt stå ut med honom i 20 minuter till. Nästa otur var att jag såg en tjej bli påkörd framför ögonen på mig, men det gick bra med henne och hon gick därifrån. Nästa otur är att jag precis fick mens, och jag har sista skoldagen imorgon och ska hämta en kaninunge på kvällen, så jag kommer behöva åka bil i över två timmar. Jag har mensvärk och orolig mage de två första dagarna och därför är det dålig tajming. Jag hade mens för åtta dagar sedan och ska inte ha den fören två veckor, men jag fick den ikväll. Hur mycket otur i livet ska jag behöva ha? Jag har otur hela tiden.. och mensen kommer alltid vid fel tajming…jag har haft mens två gånger i månaden och ganska riklig mens de senaste tre månaderna. Jag vet inte om jag ska lägga upp det här eftersom jag inte är anonym, men jag tror jag gör det ändå.

Annons:
_Fisken
2019-06-10 22:55
#1

Attans åxå. Bra att du klarat av allt skit på en kort tidsperiod slipper du dra ut på det.

[Svea&Sabina]2
2019-06-11 07:26
#2

Det är så konstigt… jag fick mens igår kväll, men jag har inte blött i skyddet inatt och kommer ingenting på pappret. Vad händer?

silverfiisk
2019-06-11 21:17
#3

#2 Det kan vara en mellanblödning. Det blir så ibland och är inget du behöver vara orolig för.

Granja Del Toro
2019-06-15 19:33
#4

#2 Inget att oroa sig for. Sa ar det for mig med en dag innan det satter igang ordentligt.

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
2019-06-15 19:34
#5

#2 Vissa kvinnor kan bloda smatt vid agglossning ocksa. Sa oroa dig inte i onodan 🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: