Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 630 ggr
[Zingo.s]
6/17/19, 7:03 PM

Sms

Vad skriver man till en kille man inte känner? Det är en föredetta bekant jag träffade i skolan varje dag men vi umgicks inte på fritiden (vi har inte träffats på 3 år). Nu har han skrivit ”hej” på Snapchat och jag vet inte vad jag ska svara. Jag suger på att komma på vad jag ska skriva då jag är blyg och stel vid människor jag inte känner. Det känns pinsamt att ha läst hans meddelande men inte svara på flera minuter eftersom jag inte vet hur jag ska föra vidare konversationen. Kom på meddalenden så jag skriva tillbaka !! Det känns tråkigt att skriva ”vad gör du”.. (Jag vill verka mogen, nästan vuxen haha)

Annons:
[EM_L]
6/17/19, 7:30 PM
#1

"Vad gör du?" och "Hur mår du?" Tycker jag är en ganska så bra början.

Det gör alla i princip, så det är moget tycker jag.

[Zingo.s]
6/17/19, 7:45 PM
#2

Jag svarar inte haha ;D Jag skrev ”hej” först för han skickade tre bilder på taket, men jag orkar inte ha en konversation med en kille som skickar bilder på tak och väggar utan att skriva någonting. Känns bättre att inte skriva tillbaka då eftersom det redan är stelt. Kommer ändå aldrig träffa honom igen.

[Erica. Lundstrom]
6/19/19, 12:16 PM
#3

Säker på att du ej vill skriva m honom? Ni ksk hade roligt när ni var yngre? Började skriva med en kille iår som jag känt dagis-han började 6an å jag 5 an, vi var med varandra, bråkade, var med varandra hemma osv. Sen bara tog kontakten slut naturligt då vi börja olika skolor och så. Iaf börja vi skriva å det är sjukt hur mkt som hänt under 3-4 år. För vi har ingen "kärleks" relation utan mer gammal barnslig kamratskap. Vi skojar å skriv om allt möjligt och märk hur mkt vi förändrats sen dess. Han har spelat i band bland anant😂 Men det bästa är att i våra hjärnor är allt som det var bär vi var små. Han såg ej mig som sjuk som alla mina andra vänner gör, (han vet dock om det nu osv, han förstår dock knappt hur det kunde bli såhär, jag som var så glad å älskade mat) Okej lite out of box men kan va roligt att återuppta kontakter!

Upp till toppen
Annons: