Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 634 ggr
akvarium123
2019-07-21 18:06

Cream, Wax, Shaper??

Hej!

Jag ska snart köpa hårvax till mig. Och jag vet inte alls vad dom olika betyder och vad dom gör för skillnad på mig. Jag har ganska så kort hår och har håret i en sidbena. (Se bild nedanför) Men vilket av dessa vaxen/vad det nu heter bör jag använda? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa för vax och behöver hjälp att förstå vad Cream, Wax och Shaper betyder. 

OBS Det kan vara på norska då jag ska beställa från Johannes (skidåkarens) varumärke Hufs. Hahha känner att detta med Hufs var väldigt viktigt och att intresseklubben antecknar just detta😂 Men men jag hoppas att ni förstår vad jag vill ha reda på🙂

Annons:
Calcifer
2019-07-21 18:34
#1

Då jag misstänker att bilden är från google och alltså skyddad av copyright tar jag bort den, stämmer det inte och du äger rättigheter till bilden får du naturligtvis lägga in den igen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

akvarium123
2019-07-21 22:26
#2

#1 Åh förlåt! 

Det var verkligen inte meningen att ta någon annans bild. Tack för att du tog bort den! Men då får jag la fråga igen. Vad är skillnaden mellan de olika vaxerna? Och vilken är bäst och vad bör jag ha ifall jag har sidbena?

Calcifer
2019-07-22 02:18
#3

Tyvärr kan jag inte svara på det, då jag, när jag haft riktigt kort hår, har fått tips av frisören direkt efter klippning och sedan hållit mig till deras tips.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lona
2019-07-23 15:38
#4

Har du frågat på Hår.ifokus? Tack för pm BTW! 👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

akvarium123
2019-07-24 13:33
#5

#4 Tack så mycket! Har skrivit där nu! Varsågod hoppas du läser den🙂

Upp till toppen
Annons: