Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 358 ggr
[MelliOO]
8/3/19, 6:34 PM

Förslag på aktiviteter/sporter?

Har tänkt börja på någon aktivitet/sport nu när skolan börjar men jag kan ej komma på vad. Gillar att rida (men det är för dyrt) och så gillar jag gymnastik. Men vad gör man på en gymnastiklektion? Som ni hör är jag inte så kunnig om just det. Och så vill jag gärna ha fler förslag på saker som inte är alltför dyrt. :))))) Skriv ner allt ni kan komma på!

Annons:
akvarium123
8/3/19, 6:48 PM
#1

Handboll, Klättring, Fotboll, Innebandy, Hockey, Bandy, Pingis, Tennis, Basket, Golf, Badminton, Drill, Bodybuilding, Utförsåkning, Bowling, Simhopp, Boxning, Maraton, Crossfit, Längdskidor, Cykling, Simning, , Enduro, Friidrott,Karate, Konståkning,  Löpning, Orientering, Rullskidor, Segling,

Lona
8/3/19, 7:44 PM
#2

Vad har du för möjligheter på rimligt avstånd? Det är ju lite svårt att satsa på tex simning om man inte har tillgång till en simhall. 😉 Sen beror det väl på nivå också, hur mycket det kostar. Konståkning och ishockey är till exempel snordyrt på hög nivå när man ska ha korrekt utrustning. Gillar du bollsporter? Lagidrott? Träna i grupp? Det finns olika typer av gymnastik, jag antar att du inte syftar på "Friskis & Svettis" utan redskapsgymnastik eller dylikt? Sen har du scouterna och Friluftsfrämjandet vilket jag iofs inte klassar som idrott men man är ju ute och rör sig och umgås i grupp. 🙂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EmoGirl]
8/3/19, 9:26 PM
#3

Inte så roligt alltid… men bra för kroppen och billigt är löpning

[MelliOO]
8/4/19, 10:27 AM
#4

#1 👍Tack så mycket👍 #2 Jag vet inte riktigt, men har det mesta. Ja jag menade redskapsgymnastik, träna på att bli vig och massa sånna grejer.

Upp till toppen
Annons: