Annons:
Etikettalkohol-och-droger
Läst 427 ggr
20Ante02
2019-08-14 16:15

Bli av med falska rykten

På min skola finns det så sjukt många rykten om mig. Dom flesta antar att jag är som min bror, drogmissbrukare och våldtäksman. Jag har dock aldrig testat någon drog utan bara sett andra göra det och jag är fortfarande oskuld. Problemet är att detta rykte sabbar typ allt. Vissa i ettan vill till och med att jag ska agera som någon form av langare (vilket jag vägrar) Har någon några bra tips hur man blir av med rykten 😅 Jag beter mig liksom som motsatsen till min bror men alla verkar ändå tycka att jag är det jag sa innan…

Annons:
Calcifer
2019-08-14 17:23
#1

Det är faktiskt en sjukt svår sak att göra. Jag mådde väldigt dåligt som liten då jag hade flera diagnoser men inte på papper och visste inte om det heller, så jag blev grovt mobbad. För jag var annorlunda. Senare, även när jag hade växt ifrån det så hängde det ändå efter mig, trots att det hade gått flera år sedan jag mognat och börjat hantera mitt dåliga mående på ett bättre sätt. Tyvärr är det mycket som hänger efter en och att bevisa motsatsen till vad folk tror brukar inte vara lätt. :/


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: