Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 389 ggr
[EmoGirl]
2019-09-26 18:18

(X) Uppdatering om mitt Självskadebeteende

Har inte skrivit något inlägg på evigheter och knappt varit aktiv… Men tänkte sammanfatta det som har hänt under denna tid: Jag skar mig andra skolveckan en gång… Stack mig med en nål samma vecka på helgen (ärret är knappt kvar… men man ser ett svagt hjärta…) Annars så har jag inte skadat mig fysiskt. Har dock haft ganska ofta negativa tankar och så… En annan sak är att jag har fått känslor för en kille… vilket jag inte är så förtjust i då det alltid har slutat med att jag blev kvar, heartbroken och deprimerad. Så får väl se hur det blir. Ska på fredag supa med honom och typ 10 andra vänner vilket kommer bli kul (snälla påpeka inte att det inte är bra och dricka etc… jag vet det nämligen. Men har inte druckit på evigheter och vill bara glömma allt en kväll) Det vore typ allt som hänt på senaste…

Annons:
akvarium123
2019-09-27 23:42
#1

Bra jobbat! Tycker du är stark som inte skadat dig på 3-4 veckor nu? Det är ju jättebra jobbat! Jag hoppas att du känner dig stolt över detta! Jag är jätteglad över din skull! 

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dom negativa tankarna😕 För har inget tips/råd om det mer än att prata med kurator/psykolog. Men jag hoppas iallafall att du känner dig stolt över att inte ha skärt dig på 3-4 veckor. Fortsätt kämpa! Du är grym🙂

Upp till toppen
Annons: