Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 2928 ggr
[EM_L]
10/10/19, 7:05 PM

Den där känslan....

Hej!

Tänkte att en sån här tråd kunde vara kul, hittade ingen ny och den går ut på att man ska skriva typ såhär. "Den där känslan när Spotify inte funkar" eller "Den där känslan när man inte kan somna"

------------------

Den där känslan när man gråter som en idiot för att man har sett sista avsnittet på en tecknad japansk serie som handlar om musik och sista avsnittet är så sorgligt. Den känslan när man vill helt enkelt se serien tio gånger till.

Annons:
Morris:)
10/12/19, 6:43 AM
#1

Den där känslan när din exbästavän som hon sagt att hon hatar och valde dig välja mellan dina andra bästa vänner tar dina bästa vänner och vänder de emot dig🤬😢

Lona
10/12/19, 9:03 PM
#2

#1, 😕❤️ Känns futtigt efter första inlägget, men den där känslan när sladden till datorn gått sönder och batteriet har laddat ur! 😬 🔌


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EmoGirl]
10/12/19, 10:14 PM
#3

den där känslan när personen du litar mest på sårar dig så jävla hårt och sedan låtsas som ingenting

[EM_L]
10/17/19, 8:25 AM
#4

Den känslan när man inte orkar plugga inför fyra prov

Lona
10/17/19, 10:07 AM
#5

För att strö salt i såren på de flesta av medlemmarna på den här sajten: Den där känslan när man vaknar ur en mardröm där man ska göra en massa prov/inte har pluggat till provet - och inser att det var just en dröm och att man inte behöver göra ett enda j*vla prov till i sitt liv! 😁😘


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
10/17/19, 10:53 AM
#6

#5 Varför var du tvungen!😭😮

Annons:
Lona
10/17/19, 11:13 AM
#7

#6, Sorry, kunde inte låta bli! 😚 Karma kommer säkert och biter mig i rumpan i helgen. 😬


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
10/17/19, 12:36 PM
#8

#7 *blänger surt och suckar upprivet* 🎧

Calcifer
10/17/19, 5:09 PM
#9

Den där känslan när man undrar om man föddes utan hjärna…

Jag skulle dammsuga, och har förlängningssladd till dammsugaren som jag först har kopplad i ett uttag för den delen av lägenheten, sen flyttar för att kunna ta resten av lägenheten och badrummet, etc. Drar ur sladden, drar med mig dammsugaren. 

Och kopplar in förlängningssladden i sig själv… och sen spenderar jag tio minuter med att undra varför dammsugaren inte fungerar.

Herregud! 😟


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lona
10/17/19, 8:44 PM
#10

#9😂😂😂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
10/18/19, 12:31 PM
#11

Känslan när man vill sätta på just den låten i hörlurarna och springa och skrika av ren ilska och besvikelse.

Känslan när man vill gråta men är i skolan.

Lona
10/18/19, 2:14 PM
#12

Den där känslan när man vill ge MEML en kram och klappa lite snällt. 😉❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
10/18/19, 5:06 PM
#13

#12 Den känslan när man skrattar för att någon gör en glad. En helt främmande människa dessutom.

Annons:
[MelliOO]
10/21/19, 9:19 PM
#14

Den där känslan när man kämpar för att hålla tårarna borta men så bara brister det..

Morris:)
10/21/19, 9:39 PM
#15

När du måste göra något du verkligen inte vill göra

[134643]
10/21/19, 9:47 PM
#16

Den där känslan när man inte hunnit med TiF lika mycket som man hade velat och är lite rädd att sidan gått nedför, men så går man in här och ser att ni fortfarande är lika stöttande och fantastiska mot varandra. Ni är så bra! 😍

Lona
10/22/19, 7:37 AM
#17

Den där känslan när man inser att den ena hunden troligen har ätit den andras medicin. 🙄 Kunde det åtminstone inte varit labben som fått i sig en terrierdos och inte tvärtom?! Nåja, Personliga Apotekaren kontaktad varpå lillhunden fått aktivt kol och extra mat. Labben får klara sig utan medicin idag ifall hon trots allt fick i sig sin dos.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Malou04]
10/22/19, 12:03 PM
#18

Den där känslan när du är i skolan och läraren repeterar för typ 3 lektionen i rad vad ni har gjort den senaste tiden medan hela klassen sitter och dör av tristes.

[EM_L]
10/22/19, 12:46 PM
#19

#18 😴 Håller med.

---

Den freaking känslan när du sätt klart på en serie och mördaren visar sig vara en lärare till den eleven som hen har stöttat. Och det får man reda på i slutet😭 Och den läraren var som en pappa för denna killen………….. och är själv barnamördare…..

[EM_L]
10/22/19, 12:51 PM
#20

Måste bara lägga till en till grej.

Den känslan när man ser sina två före detta vänner spela kort och ska skriva det här när man fastnar med dragkedjan i bänken😂 Jag fattar, den ena har börjat komma till skolan oftare när jag lämnar den andra.

Känslan när man kommer på att de freaking förtjänar varandra.

Annons:
[Sommarsommar1]
10/23/19, 10:30 PM
#21

Den där känslan när man ser andra umgås med folk och ha kul, så sitter man själv i sängen och aldrig träffar folk. Mitt liv i en mening. Ångest över det varje dag.

[EM_L]
10/24/19, 8:19 AM
#22

#21 Du är inte ensam.

---

Känslan när ens pappa oroar sig för att jag ska cykla med en kompis till en affär. Och man inte har cyklat sedan i maj.

[MelliOO]
10/24/19, 3:54 PM
#23

Känslan när man sett fram emot något så himla mycket och så bara förstörs det

[EmoGirl]
10/24/19, 9:59 PM
#24

Den där känslan när du har tagit dig ett steg närmre ditt mål och kämpar vidare trots alla motgångar.

Calcifer
10/26/19, 11:31 AM
#25

Den där känslan efter en lååååååååång promenad med hunden ute och vet att nu kan vi ta det lugnt och mysa med en film, innan det blir dags för kvällspromenaden senare.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Shia1
10/27/19, 11:01 PM
#26

Den där känslan när man ätit lunch på donken som just öppnat i stan den här veckan och på det en bit kladdkaka…

[EM_L]
10/28/19, 2:19 PM
#27

Den där känslan när man sitter och räknar matte på höstlovet för att man har prov tisdagen efter höst lovet. Och man inser att man tycker att matte är så tråkigt.

Annons:
[EM_L]
10/28/19, 2:23 PM
#28

Och den känslan när man inser att man har räknat helt fel:I

Lona
11/3/19, 7:44 AM
#29

Den där känslan när någon säger att h*n älskar dig och det är besvarat. 😮💖🥰


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Själshjärta
11/3/19, 12:50 PM
#30

Den där känslan när man är trött på allt tjat. 😕

Welcome to the Black Parade

[EM_L]
11/6/19, 2:04 PM
#31

Den känslan när man gjorde ett matteprov dagen innan. Och inte kunde två uppgifter. Men chansade. Och så får man tillbaka provet som är rättat och de svaren på de två uppgifterna var rätt!

Den känslan när man fått ett B på historieprovet om Mellankrigstiden.

Shia1
11/7/19, 7:50 AM
#32

den känslan när man får tbx matteprov och får B… klarade end 2 av 7 A poäng, fixade allting annat utan ngt fel…

och den där känslan när man får tbx kommentar på senaste inlämningen i historian och det står "mycket bra och välutvecklande diskussioner på de flesta frågor! Klart över C om det vart prov. 

alright.. haft ksk 5 inlämningsuppgifter i so och detta var typ den sämsta, men je fått betyg på de andra som jag sett så…

den där känslan när man insett man inte gråtit i två dagar över det

+ detta är bland de första ja fått betyg på sen innan sportlovet i våras, så kan skylla på ringrostig XD

Virans<3
11/7/19, 7:36 PM
#33

Känslan när du är hopplöst kär i en kille och sedan hamnar i samma klass som honom. Känslan när din ”kompis” fått reda på dina känslor och säger det till honom. Känslan när du hamnar bredvid honom i klassrummet Känslan efter en lektion och du inser att han är jättejobbig och du inte längre fattar vad du gillade med honom och tappar alla känslor bara sådär. Nån som känner igen sig?

[EM_L]
11/8/19, 12:33 PM
#34

#33 Jag känner igen mig!

Annons:
Calcifer
11/9/19, 2:21 PM
#35

#33 Är nog rätt vanligt. Du hade inte känslor för den han var, utan den du trodde han var/den bild du byggt upp i ditt huvud. Sen när den inte stämde är det ju bra mycket enklare att känslorna bara försvinner - det var ju inte en riktig person du var kär i, bara en idé.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Helluuu
11/10/19, 10:19 PM
#36

Den känslan när man är kär i samma kille som sin Bff! =😭🤡

[MelliOO]
11/12/19, 7:20 AM
#37

#36 Känner igen mig väldigt mycket just nu😬

[EM_L]
11/12/19, 8:17 AM
#38

#36 Otur🤫 Jag hoppas att jag aldrig gör det.

--

Den känslan när man önskar att man hade någon man älskade bredvid sig hela tiden.

Den känslan när man inte vet vad man ska ta sig till.

Den känslan när bitar i olika låtar stämmer överens så bra med delar av sitt liv.

Virans<3
11/14/19, 9:06 PM
#39

#35 när du säger det, låter riktigt troligt!

[EmoGirl]
11/14/19, 10:07 PM
#40

Den där känslan när du känner dig tom.

Shia1
11/15/19, 7:02 AM
#41

den där känslan när man sagt 100 gånger att det inte kan bli värre…

i onsdags-först skadad häst

sen-misslyckas på prov

-sen få utbrott på extraläraren för provet gick åt  helete

sen ett sms från skolsyster påväg hem där hon frågade hur mådde

sen efter middagen kom mamma in å frågade hur jag mådde

-tydligen har hon rotat igenom hela mitt rum-ytterligare en gång-och iaf hittat gamla blodpapper från när jag skärt mig å var orolig jag skärt mig sista tiden. över månad sen sist sa jag då….

sen igår bad

påväg hem kom aldrig bussen så jag/min kompis gick/halvsprang2-3 km till skolan på 18 min 

de andra kom 50 min senare för bussen va 30 min sen

Annons:
[EM_L]
11/15/19, 7:06 AM
#42

#41 Kämpa! Finns där för dig. Om du behöver skriva så skriv till mig vart du än vill. Du vet var du kan kontakta mig

[EM_L]
11/15/19, 10:19 AM
#43

Den känslan när man sitter på en kemi lektion och lyssnar på prat om elektroner, neutroner, protoner, joner och så vidare. Och man nästan somnar för att det är bara för mycket. Men man håller sig vaken och försöker att hänga med för att man ska ha bäst chans att få B eller A denna termin i kemi.

Lona
11/15/19, 5:28 PM
#44

#41, Skit också! Kram och krama hästen din! Hur mår han nu? ❤️ #43, Jag tyckte att matte och kemi var pisstråkigt när jag gick i skolan, i synnerhet som lärarna aldrig kunde motivera VARFÖR man skulle plugga det. Hade någon förklarat lite bättre om olika möjligheter det leder till med fortsatta studier och jobb så hade jag nog gillat det lite mer.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Virans<3
11/15/19, 8:08 PM
#45

#43 Kan hålla med till 100%! Det är precis vad vi gör i kemin nu och på nått sätt lyckas de göra lektionerna så himla tråkiga!

Shia1
11/15/19, 8:16 PM
#46

#44 <3

bättre! var nog någon lättare infektion eller så vid ett skrapsår från bodd bak. svullnaden gått ned, samt går ned när jag kört så ingen senskada eller så. utan lär vara bra inom några dagar

Lona
11/15/19, 11:22 PM
#47

#46, Vad skönt! Man blir ju så bekymrad för minsta skråma eller hälta, tänk om man varit lika nojig man själv har ett litet sår eller har ont nånstans!

Apropå kemi (och fysik): Det finns ju jätteroliga experiment man kan göra på ett relativt enkelt sätt, jag fattar inte varför det inte är mer av sånt i skolan? Får man väl upp intresset så slinker en hel del grundläggande kunskap med av bara farten. I synnerhet som de vill ha fler sökande till de naturvetenskapliga universitetsutbildningarna så vore det väl käckt om eleverna inte hade avlidit av tristess redan i grundskolan…😛


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Shia1
11/16/19, 5:14 PM
#48

#47 jo! Speciellt jag oroar mig över minsta lillaXD

trots att min häst aldrig varit mer skadad än typ såhär under de tre år han varit häruppe(och inte skadad innan heller) 

sker typ mellan 1-3 ggr/år han trampar sig, får ngn spark, trampa på ngn sten, eller så och är halt/svullen 2-3 dagar och sen bra igen. tror värsta var när han var tjock en vecka, men då var det rejält tramp och lerigt så gick ej köra bort svullnaden :/

idag var det nästan helt borta, körde idag också ca 10 km å var bättre då även efteråt. sen går han på lösdrift också så rör sig en del. 

skönt han ej står inne om nätterna iaf… då skulle de blossa upp mycket mer :/

--------------

den där känslan när man stått hela eftermiddagen m biskvier å inser man ej har tillräckligt m vit choklad för de sista 6 XD (vart kring 40-45 st cafestora/höga.)

Annons:
[EM_L]
11/17/19, 2:27 PM
#49

Den känslan när man har varit på stan och hittat ett par snygga mönstrade basic tights och en snygg mörk turkos stickad mössa och lite underkläder och avslutar turen med att mata duvor på torget. Var så mysigt när de flög upp och satte sig på ben, axlar, famnen och armar för att äta. Hade säkert upp till tio duvor som satt hos mig! Den känslan när man inser sin liksom klädstil som faktiskt kommer att göra lättare för mig att komma ut med att jag är bisexuell. För om jag har anorlunda kläder som jag ÄLSKAR och känner mig bekväm i så blir det på något sätt lättare.

Lona
11/17/19, 3:56 PM
#50

#49, Aargh, jag tycker att duvor är skitläskiga! Andra fåglar är inga problem, men stadsduvor, näe!😮
Jag kan inte ens äta duva på restaurang trots att jag är nästan säker på att de inte blev infångade på närmaste torg.😃

Heja dig som hittar dig själv och står för det! Det är f*n i mig inte lätt ens om man fyller normen på alla håll och kanter, är man det minsta utanför den där lilla, synnerligen fyrkantiga boxen så är det desto svårare. Bra kämpat!👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lona
11/17/19, 3:58 PM
#51

Den där känslan när ens relation bara växer och blir ännu djupare och tryggare. När man faktiskt älskar någon och vågar lita på den personen.❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
11/17/19, 4:50 PM
#52

#50 De är faktiskt inte så läskiga. Då är trutar läskigare banne mig😮

Dem kan svälja en  hel andunge *fryser*

Lona
11/17/19, 11:01 PM
#53

#52, Nä, vitfågel är inte läskiga alls, duvor däremot kan jag inte ens låta hunden apportera fast de är döda.😃


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Sommarsommar1]
11/18/19, 1:27 PM
#54

Den där känslan när man inte får uppmärksamhet och känner sig ensam och värdelös

[EM_L]
11/18/19, 6:26 PM
#55

Den känslan när man känner sig fullständigt hopplös och vill slå sönder allt man ser.

Annons:
[EM_L]
11/21/19, 3:49 PM
#56

Den känslan när adrenalinet pumpas ut och pulsen ökar i samma sekund som man ser att det är bråk mellan en vän och en klasskamrat i den parallella klassen. Den känslan när man bara släpper allt man håller på med och klättrar över hinder för att stoppa sin vän .

Alice san
11/25/19, 10:31 PM
#57

Den där känslan när du kollat klart på sista avsnittet av din favoritserie.

Virans<3
11/30/19, 10:52 PM
#58

#57😫

[EM_L]
12/2/19, 8:57 AM
#59

#57 Då vill man bara se om alltihop.

Shia1
12/2/19, 12:58 PM
#60

#59 då ser man om allt ihop😂 Brukar ha turen att precis när jag sett klart serie, kmr nästa säsong😂

Lona
12/2/19, 4:35 PM
#61

Den där känslan när man flyttar och inte riktigt vet om det är rätt beslut. 😐


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
12/2/19, 9:28 PM
#62

Den känslan när man har gjort slut på sig själv nere på konstisen och kommer hem och antecknar av från tre avsnitt, olika delar av avsnitten under två och en halv timme! Antecknar till fanfics tex som jag skriver för mig själv. Och nu kan jag inte skriva något på min fanfic. Klockan är för mycket gaha! Tiden rinner iväg!

Annons:
Loka03
12/4/19, 9:37 AM
#63

Den där känslan när man får en riktig plan i skolan. Inget drabbel om lunchgrupper, sita i grupprum, gå till en värdelös kuratorn eller gå hem tidigare…Nej för nu har jag äntligen en RIKTIG planering för mina tre gymnasieår. Är så jäkla stolt över mig!

Are humans real?👽👽👽

Shia1
12/4/19, 6:37 PM
#64

Den där känslan när man ska plugga man inte kan sluta tänka på allt skit man stoppar i sig…

1 macka+2 mackor+1 energidryck+1 chokladboll+1/4 hemmagjord pizza…

+smågodis… å massa massa glas vatten å saft som gör hela fucking magen ser ut som man e gravid…

[EM_L]
12/5/19, 8:24 AM
#65

Den känslan när man blir sjuk mitt i alla prov. E-delen i matte idag. Kommer antagligen att gå hem efter provet. Spanska-prov imorn som avgör ifall jag behåller mitt B. Kommer antagligen bara till skolan under det provet. Kemi-prov på måndag som är avgörande ifall jag ska få behålla mitt B eller höja till A. A-C delen i Geometri på tisdag där jag har chans att behålla mitt D eller förhoppningsvis höja mig.

Slöjd utvärdering och bild utvärdering ska vara färdigt innan onsdag… och så blir man sjuk😭

Shia1
12/5/19, 7:04 PM
#66

den där känslan när man försöker lära sig själv att plugga igen… 4 prov nästa vecka ….haft 3 prov tot denna höst, och skrev inget prov i våras förutom enstaka nationella. 

innan dess har jag aldrig behövt lägga supermakt energi på plugga. för Alltid haft lätt för mig. så har det inte riktigt varit nu om man säg så… behöver på så sätt lära mig det….

Lona
12/5/19, 11:04 PM
#67

#66, Det finns där förmodligen fortfarande, men när man är utbränd (även om det kanske inte klassas som just utbrändhet) så stänger hjärnan liksom av. Den behöver vila, när du mår bättre och har återhämtat dig mer så är du lika skärpt som innan. Som det stod i den andra tråden, ge dig själv tid! I värsta fall går det faktiskt att hoppa av och ta ett sabbatsår, det gjorde jag pga sjukdom andra året på gymnasiet.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EmoGirl]
12/10/19, 9:45 PM
#68

Den där känslan när du inte vill gå och lägga dig då du inte vill vakna nästa dag för att gå till skolan. Men du borde gå och lägga dig för att du är sjuk och lider av sömnbrist.

[EM_L]
12/13/19, 12:27 PM
#69

Den känslan när man inte förstår hur man orkar och i slutändan bara sitter och skrattar.

Annons:
Själshjärta
12/13/19, 10:15 PM
#70

Den där känslan när det snart är jul, men man är deprimerad och han är död och man tillåter sig inte att ha julstämning. 😕

Welcome to the Black Parade

Shia1
12/14/19, 11:42 PM
#71

den där känslan när man inte har en susning vad man önskar sig i julklapp…

har ju som allt jag önskar XD

mer än vad jag önskar.

Det enda jag kan komma på är ett kök men det kor jag få till våren så var typ ej godtagbara på önskelistanXD

En café disk kyl- men det ska vi också fixa tilll våren.

Menar… har en egen häst(den bästa av de bästa<3 och den jag alltid velat ha) 

+står det 7 till på gården. 

det enda är ju typ ridböcker men har väldigt många haha XD samt typ ridövningsböcker osv. 

grejen är det enda jag gillar med julen är att man är ledig+ får baka massor och lite roligare bakverk osv. 

då är jag liksom nöjd XD

önskar mig dock ingen chokladask…för… the axinety then….

[EmoGirl]
12/16/19, 8:14 AM
#72

Den där känslan när man inte orkar någonting mer men ändå försöker lyckas med något.

[Sommarsommar1]
12/18/19, 12:24 AM
#73

Den där känslan när man ser sitt senaste ligg på en dejting-app och inser att man har känslor för personen…fy fan vad man mår piss nu.. Känslan när hjärtat gör ont och man får en klump i magen, ni vet?

[EM_L]
12/18/19, 8:51 PM
#74

#73 Vänta… vah?

---------------

Den där känslan när man blivit sjuk har varit tvungen att stanna hemma från skolan och hatar det! För tanken var att jag skulle shoppa innan fredag inför skolavslutningen… ville ju ha kjol och har inga svarta strumbyxor. Inga strumpbyxor överhuvudtaget!

Den där känslan när man verkligen vill börja med friidrott nästa år och förmodligen ska gå och träna friidrott två gånger i veckan från och med januari!

Den känslan när man ska förhoppningsvis börja på kulturskolan och uveckla sig inom konst, ritning och skissning!😃

Den känslan när en eller flera personer gillar ens fanfiction som skrivs av engelska av mig! Och den personen vill ha en till fanfiction kopplad till samma serie!

Den känslan när man har fått två presentkort på totalt 1000 kr för att handla kläder och förhoppningsvis ska göra det!

[EmoGirl]
12/18/19, 9:05 PM
#75

Den där känslan när ditt liv blir ett jävla helvette igen pga en händelse och du ej pallar längre. Hur kan allt bara ändras så fort?

[EM_L]
12/20/19, 2:12 PM
#76

Den där känslan när man får sina betyg och ser att man har höjt sig i sex ämnen! Trodde aldrig att jag skulle höja mig i hkk och samhällskunskap! Så har höjt mig med 12,5 poäng och ligger på 272,5 och ligger säkert för att komma in på den gymnasium linje jag vill ha!

Annons:
Lona
12/20/19, 9:09 PM
#77

#76, Grattis! 🏆

Den där känslan när man kommer hem och känner att det nog kan funka att bo här trots allt.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Shia1
12/20/19, 9:32 PM
#78

Den där känslan när man känt förkylning på g å precis hunnit julbaka nästa allt å så pang på en dag smäller allt.. Första jullovsdagen. Helt ok imorse bara ont i halsen. Stallet fm, baka klart lite i EF, skritta min häst. Sen ha jag vart död å legat i soffan hela kvällen. - ingen ork att göra ngt. Näsan rinner å är stopp om vartannat å halsen bränner å tro jag ha feber. Int vart sjuk på 1-1.5 år(alltså förkyod osv) Å dör av uttråkning Brukar aldrig ha ro sitta still mer än trettio min..

Själshjärta
12/24/19, 12:37 AM
#79

Den där känslan när julen är här. God jul, allihopa!

Welcome to the Black Parade

[EM_L]
2/6/22, 12:07 AM
#80

Bestämde mig för att putta upp


Den känslan när man inte känner sig själv längre..

HaMsTeRpLaMsTeR123
2/9/22, 4:03 PM
#81

Den där känslan när det känns som att man ska ha oändligt många prov fast det bara är tre..

Calcifer
2/9/22, 6:34 PM
#82

#81: Tre kan kännas oändligt, det beror ju helt på vad det är för prov eller hur säker man känner sig inför dem! Bara ETT prov kan ju kännas som mount everest ibland, om man inte känner att man kommer klara av det.

Lycka till med proven, dock!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[EM_L]
2/9/22, 7:19 PM
#83

#81: Lycka till med proven!! Kan verkligen relatera, vet inte hur många stora uppgifter som ska in.


Den känslan när man håller på att ge upp gymnasiet… men då den känslan när man har fått sitt första B på ett helt år på en Svenska uppgift. Så glad jag är.

Annons:
HaMsTeRpLaMsTeR123
2/9/22, 7:41 PM
#84

#83: vad kul! Bra gjort!!!

Tack! Jag ska ha musik prov imorgon men är lite osäker ha.. får bli plugg ikväll med Kiwi

  • Redigerat 2/9/22, 7:42 PM av HaMsTeRpLaMsTeR123
HaMsTeRpLaMsTeR123
2/9/22, 7:42 PM
#85

Känslan när man fick A på svenska personbeskrivningen som ”kompisen” sa var dålig 😎🙄

Var iaf det hon menade

HaMsTeRpLaMsTeR123
2/9/22, 7:43 PM
#86

Känslan när man haft ett fantastiskt träningspass och ät helt svettig😍

Calcifer
2/9/22, 8:51 PM
#87

#86: Det kan vara otroligt ibland!

Tyvärr får jag själv panikångest av att känna mig svettig. På sommaren efter promenader med hunden när jag kommer in så slängs alla kläder av på direkten och jag sätter mig i sängen med en handduk under mig tills det lägger sig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

HaMsTeRpLaMsTeR123
2/9/22, 8:56 PM
#88

#87: oj vad jobbigt :/

När jag blir svettig efter ett träningspass så betyder det att jag jobbat bra, annars så känns det ju lite sådär 😅

Calcifer
2/9/22, 9:01 PM
#89

#88: Ja jag får verkligen råpanik. Nästan så jag börjar gråta och skaka av ångest. Är sjukt jobbigt då jag är överviktig och behöver jobba på det. På den kallare delen av året så är det långa promenader med hunden som gäller och det går fint. Men så fort det blir varmt ute så kommer paniken om jag börjar bli svettig. Dock så bor jag direkt bredvid en älv där jag och hunden brukar bada tillsammans så kan motverka det till en viss del!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lona
2/10/22, 10:33 AM
#90

#89: Kan verkligen relatera till det även om det inte är riktigt lika illa. Dessutom svettas jag väldigt lätt, i synnerhet i ansiktet och på huvudet. ☹️
Simning och möjligen vattengympa funkar som träningsform men bara om ingen ser mig så det är rätt kört nu när jag inte bor vid en sjö längre.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
HaMsTeRpLaMsTeR123
2/24/22, 8:42 PM
#91

Känslan när man ska ha matte prov, har pluggat lite, känner sig redo..

”Panik”

HaMsTeRpLaMsTeR123
3/10/22, 9:15 PM
#92

Den där känslan när ens mentala hälsa började sjunka ner långsamt, snabbare och snabbare, men du lyckades ”få upp” den igen till nästan normalt, puh

Calcifer
3/11/22, 1:47 AM
#93

Den där känslan när man bryter ett ben i foten och ligger med gips och smärta och frossa och knappt kan röra sig och fick krypa upp för fem trappor för att ta sig hem vilket tog nästan 45 minuter. Helt insane.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lona
3/11/22, 10:14 PM
#94

#93: Neej, vad har hänt? 🌹


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

HaMsTeRpLaMsTeR123
3/11/22, 10:16 PM
#95

#93: oj noo, hur mår du nu??

HaMsTeRpLaMsTeR123
3/11/22, 11:58 PM
#96

Den där känslan när man hittar två stycken skalbaggar i ditt rum, som du har sett tidigare, och du nu inte kan sova i ditt rum så du får flytta till din systers eller föräldrars rum😭😔

Bokstavlig panik”

Calcifer
3/12/22, 5:32 AM
#97

#94: Jag slog helt sonika i foten i dörrkarmen när jag skulle gå på toaletten en sista gång innan natten. Inte mer än att jag svor till och sen gick och la mig. På morgonen skulle jag resa mig ur sängen och gallskrek av smärta. Pga olika anledningar kom jag inte till akuten fören efter 8 på kvällen. Blev röntgen och sen gips. Har brutit ett ben ovanför lilltån typ.

#95: Lite bättre, min mammas änkling köpte alvedon åt mig på apoteket vilket har fungerat okej. Plus att jag lärt mig lite bättre att gå med kryckorna. Har fortfarande ont men det är nog nåt jag får leva med minst några veckor, är inte ohållbart åtminstone. Jobbigt att bo fem trappor upp utan hiss bara…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Lona
3/24/22, 11:40 PM
#98

Den där känslan när man tycker att man fått till en riktigt snygg frisyr och ens mamma glatt säger "Åh, nu ser vi ju likadana ut i håret!" 😮🧓 😂
(Jag vill inte se ut som en 75-årig tant!)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

HaMsTeRpLaMsTeR123
3/25/22, 6:28 AM
#99

#98: moOoT BaDRuMmET IgEN !😂

[Lilium]
3/25/22, 1:57 PM
#100

Den där känslan när ens busskort är borta och mamma sitter i möte och kan ej skusa pappa kan ej, och pappa säger att man ska gå till mamma med gittar, läxor och allt, för att man ska cykla men det finns ej nån hjälm. Och det är 3km till pappa och gittar en har man bort länge så den är tung. Och ens pappa säger att man ska gå

[Lilium]
3/25/22, 1:59 PM
#101

#100 lite rörigt hoppas ni fattar endå

HaMsTeRpLaMsTeR123
3/25/22, 3:34 PM
#102

#100: usch vad jobbigt, jag hatar känslan när mitt busskort är borta, liksom paniken när man ska stiga på och inte hittar det 🥲

[Lilium]
3/25/22, 5:03 PM
#103

#102 ja jag fattar 😅
Hemma nu fick gå 😛

[Lilium]
3/26/22, 11:35 AM
#104

Den där känslan när man märker att ens ena afrikanska jätte snäcka gått bort 😭

Annons:
HaMsTeRpLaMsTeR123
4/5/22, 5:47 PM
#105

Den där känslan när man svämmar över av läxor och prov, fast det knappt är någonting, och du har saker till IMORGON, men du kan inte släppa mobilen !

  • Redigerat 4/5/22, 6:33 PM av HaMsTeRpLaMsTeR123
[Lilium]
4/5/22, 9:50 PM
#106

#105 den känslan känner man igen…

Asti hasti
6/7/22, 4:55 PM
#107

Den där känslan då man har prov och inser att man inte kan någonting


Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

HaMsTeRpLaMsTeR123
6/7/22, 10:42 PM
#108

#107: lycka till 🤞
Känner verkligen igen mig i det haha

[EM_L]
6/7/22, 11:23 PM
#109

Den känslan… när man är klar med alla teoretiska uppgifter!

HaMsTeRpLaMsTeR123
6/8/22, 6:55 AM
#110

#109: lättnaden 🤩

HaMsTeRpLaMsTeR123
6/8/22, 6:55 AM
#111

Den där känslan när det är sommarlov imorgon 🥳

Annons:
[Lilium]
6/12/22, 8:30 PM
#112

den där känslan när du åkt 7,5h bil och äntligen kommit hem!

Lona
6/12/22, 9:04 PM
#113

Den där känslan när du upptäcker att det är fukt och mögel under madrassen som du haft på golvet för att hunden inte kan hoppa upp i sängen… 😝


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

I
8/19/22, 10:36 PM
#114

Den där känslan av att alla andra är före i livet

Upp till toppen
Annons: