Annons:
Etikettövrigt
Läst 1291 ggr
Melden
10/13/19, 8:07 PM

För rädd för sex

Jag känner mig väldigt sent ute med att ha sex. Jag är 16 år och alla mina vänner har förlorat oskulden. En förlorade oskulden när hon var 12 år. Anledningen till detta är mitt grova kroppskomplex. Jag har förstora bröst och fått bristningar på dom för att de inte slutar växa. Jag tycker inte heller mitt kön är fint heller. Eller min kropp, har gått upp i vikt efter att jag slutade äta och pga det så här jag fått bristningar på mina höfter också. Ser ut som en fucking zebra i mina ögon. Detta har helt enkelt gjort att jag, killar och sex inte riktigt går ihop. Jag är bara så fucking akward. Jag är också rädd att när jag väl har sex så kommer jag inte tycka det ät skönt eller han som jag har det med. Grejen med att stöna under sex verkar ju också vara rätt så populärt och när jag själv onanerat eller när en kille pullade mig så var jag helt tyst. Kanske för att när killen gjorde det så tyckte inte jag att det kändes nått alls bara som att ha ett finger eller två i underlivet. Funderar på att vara oskuld och singel hela mitt liv för vet att så fort jag klär av mig kläderna då kommer leendet försvinna asså.

Annons:
Åsa S
10/13/19, 8:15 PM
#1

Känner du så inför sex är du inte redo att ha sex det är OK själv tycker jag faktiskt det är mera modigt att vänta tills man själv är redo oavsett ifall det är när man är 18 eller 48 än att bara följa fårskocken som tror att man måste ha det ibland redan innan man är vuxen alla är vi olika och man har rätt välja själv . +Man ska aldrig ha sex på nån annans villkor du har rätt att ha sex på ditt sätt och stönar behöver man inte göra det är lika naturligt att ha sex helt tyst med, stöna är mera sånt som läggs in på filmer/porrfilmer mm. men det du ser på filmer  visar ofta  inte verkligheten. Gör aldrig nått som inte känns rätt för dig.

[TheSquirrel]
10/13/19, 8:21 PM
#2

Skit i vad andra tycker och tänker och gör! Du har sex när du är redo att ha sex. Sen om du är 16 eller 26 eller 36 så spelar det absolut ingen roll. Gör inte någonting du inte vill bara för att alla andra har gjort det. Jag var själv 20+ när jag hade sex för första gången och det är ingenting jag ångrar på något vis. Jag är glad att jag inte slösade bort det på någon obetydlig fling utan sparade det till när jag själv kände att jag var mogen.

Fridaaaa
10/13/19, 8:21 PM
#3

16 år är verkligen inte sent
Och ha inte sex förrän du är redo för det :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maleficum
10/13/19, 8:25 PM
#4

Man behöver inte stressa med sex, jag var 18+ första gången och mitt ex var 20+. Bättre att vänta och köra när det känns helt rätt!

För mig blev det "sent" och sen hade jag det mest för det var något man skulle ha när man var tillsammans med någon (och mådde själv rätt psykiskt kasst under många år då också så gjorde väl en hel del jag egentligen inte ville). Tog många år innan jag insåg att jag faktiskt inte gillar sex och klarar mig helt bra utan det och det är inget fel i det heller!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Fridaaaa
10/13/19, 8:30 PM
#5

Och alla kroppar är unika! kroppar fungerar olika kring sex och så med. Vissa stönar, andra inte. Och mycket handlar om sexpartnern med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Halvdansken
10/14/19, 7:25 PM
#6

Jag är 57 år och har aldrig stönat eller haft andra ljud för mig under sex. Heller inte mina partners.  Några är tysta, andra skriker.
Vänta tills du vill, och om du ger ljud ifrån dig, så gör du. Om inte så gör du det inte. Sex är mysigt, inte en prestation.  Det är din upplevelse.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
[134643]
10/21/19, 10:02 PM
#7

Ta det lugnt! Ha sex när du är redo, och ha det på det sättet som passar dig bäst. Från någon som också kan vara osäker på sitt utseende kan jag också säga att i alla fall för mig blir sex bättre och bättre ju mer jag lär mig att tycka om mig själv - och ju mer jag litar på killen! 

Kan också lova att långt ifrån alla låter 😊

[Sommarsommar1]
10/23/19, 10:14 PM
#8

Jag är en tjej på 17 år och förlorade oskulden i augusti. Det var med en 20 årig kille och jag var helt tyst, tyckte inte det var ett dugg skönt och kände ingenting. Senaste gången jag hade sex var med en 23 åring och han pullade och slickade mig men jag kände ingen njutning alls, så jag var helt tyst under samlaget. När jag har sex känner jag inget och tycker inte alls det är skönt, så jag är tyst. Jag vill stöna för det blir stelt när det är tyst, men jag vill inte fejk stöna. Jag har gått ner 19 kg och har en platt rumpa, hängbröst och bristningar, men jag bryr mig ärligt talat inte ett skit om det. Tycker killen jag inte har en tillräckligt fin kropp är det hans problem. Varför ska jag ändra på mig för någon annans skull? Jag HATAR mitt underliv.. jag tycker jag har för stora blygdläppar och blir ärligt talat äcklad när jag onanerar eller har sex. Förstår inte hur en kille kan slicka mig. Jag tycker mitt underliv luktar äckligt när jag blir våt, lukten av fitta (grovt ord) sitter kvar på fingrarna hur mycket jag än tvättar dom. Jag blir aldrig kåt längre och onanerar därför inte. Minns inte när jag senast onanerande för jag var kåt. Jag tvingar mig själv till att onanera för det känns ”onormalt” att inte onanera på 4 månader. När jag har sex blir jag väldigt våt, men jag känner ingen kåthet. Måste typ kolla upp det på ungdomsmottagningen.

Shia1
10/26/19, 11:06 PM
#9

Ska jag vara ärlig? är 16 och har inte ens vart i närheten av en mer intim relation m någon. (annat än de där blyga pussarna när man hade en pojkvän i typ 3 an XD )

liksom fine, flera av mina vänner jag hade i min gamla klass snackade bara om massa killar hit å dit och förlorade oskulden snabbt osv. 

mina nuvarande vänner XD vi snackar tårtor. 

har två äldre kompisar som är mina närmsta, de är 18 båda två. De har aldrig haft någon kille eller så än. 

Jag är också extremt obekväm i min kropp… men försöker börja acceptera min kropp för hur den ser ut. För väger där min kropp mår som bäst just nu. ärligt…. så fort jag kommer 2 kg under där jag är just nu blir jag yr och hela den skiten. 

När jag ser mig i spegeln försöker jag att tänka ist för de där låren som kan vara smalare osv, att se att det är den här kroppen som är så fantastisk som gör jag kan göra allt. 

Jag behöver muskler på mina ben för att kunna rida, starka vader för att rida monté i framtiden, 

börjar mer å mer acceptera mig själv, men visa upp för ngn kille- inte än på flera år. 

Tänker också att jag inte ska gå runt och vänta på någon kille eller så.för har andra saker för mig. har jag ingen kille före 30 ask jag ska börja leta, men liksom, hittar någon kille skönhet i mig- då är jag villig att prova. 

jag tänker att den dag man själv känner sig mogen-den dagen är det lämpligt.<3

[EmoGirl]
10/26/19, 11:12 PM
#10

Är 15 och har vid typ två tillfällen (har båda gångerna inte haft kille) varit nära på att ligga men inte velat (trots att jag var full båda gångerna 😂) Känner mig liksom inte redo och inte nog bekväm med min kropp. Men det är liksom inte bråttom. Har vänner som förlorat oskulden för att de typ kände sig coola då men nu ångrar de det.

[EM_L]
10/28/19, 8:49 AM
#11

Fyller 16 imorgon och har aldrig varit i en relation med någon. Aldrig. Och jag känner verkligen mig inte för sent till att förlora någon oskuld. Hellre att jag förlorar den till någon som jag älskar mycket och som jag kan vara tillsammans med länge än någon som jag är tillsammans med en kort tid. Har också lite komplex över min kropp då och då. Har bristningar på höfterna. Är lite överviktig. Men det är inget jag hatar mig själv för. Om det är något jag hatar med mig själv är när jag liksom bråkar med min pappa i onödan eller ngt sånt

Morphalum
10/30/19, 10:13 AM
#12

Jag var 17-18, tror jag första gången. Jag var inte redo innan, jag försökte flera gånger, första gången var jag 14. Jag försökte med olika personer men kunde inte, det gick bara inte. Jag var för otrygg i mig själv och min kropp, men jag hade en snäll flickvän som väntade ut mig och tillslut så gick det. Då kändes det bra. 

Men press hjälper inte. Det hjälper ingenting och man kan ha olika skäl till att ha sex eller inte ha sex, det spelar ingen roll. Alla är olika. Lyssna inte på dem som skryter om att de har haft sex. Sex har folk hela tiden (mer eller mindre) sen när de är vuxna, det är inget att skryta över. 

Sex har också en väldigt hajp, att det skulle vara så speciellt och viktigt bla bla bla. Det behöver det inte alls vara. Det är bara något som sker när två personer är attraherade av varandra, det är ingen grej med det. Det är som att äta, eller gå till gymmet..

Upp till toppen
Annons: