Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 386 ggr
[EmoGirl]
2019-10-21 19:16

(X) Täcka ärr

Hej (igen) Jag har skärt mig (gjorde det idag) Och såret är fortfarande jättetydligt. Problemet är att jag inte tänkte på att jag har träning imorgon (vilket innebär att jag har en t-shirt på mig) och då det finns småbarn där (och jag allmänt inte vill att någon där ska se det) så undrar jag om ni har några enkla tips hur jag ska dölja det. Har fan panik men måste liksom på träning då jag har en tävling snart. Vet inte vad jag ska göra. Känner mig så korkad som inte tänker efter…

Annons:
91Marran
2019-10-21 19:31
#1

Svettarmband eller vad det heter. Klipp av en strumpa annars och såg att du har råkat skada dig och vill täcka såret. Behöver ju inte nämna att det var du som gjorde det avsiktligt.

Mvh
Mig

Calcifer
2019-10-21 20:05
#2

Säger också svettarmband. Eller… gud vad heter det, nästan som vantar, men för armarna, som går långt upp mot armbågen? Jag har ägt många såna i mitt liv. Gör en egen, klipp bort botten av en socka och trä den upp över armen. Sånt kan se ut som mode helt enkelt, och inget annat.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2019-10-21 20:13
#3

Det finns heller inget fel i att typ sätta bandage över en bit och säga "usch, jag brände mig på ugnen" eller liknande. Det kan finnas mängder av anledningar till att man har bandage.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Malou04]
2019-10-22 11:59
#4

Beroende på hur många sår och hur nära dom är varandra så kan du annars sätta på ett plåster och liksom hävda att du skadat dig på när du städa eller typ hjälpte i trädgården… Borde funka ganska bra

Upp till toppen
Annons: