Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 571 ggr
akvarium123
10/28/19, 10:09 PM

Träningsmotivation!

Hej!

Jag tänkte att vi kunde motivera varandra i denna tråden med träningsmotivation. Tipsa varandra, peppa, stötta, hjälpa osv när träningen känns som hårdast och man inte ser sitt mål. Allt som kan ge motivation till att träna helt enkelt🙂

Annons:
akvarium123
10/28/19, 10:19 PM
#1

Ja jag kan väl börja då då min egna motivation är på noll. Har hållit på och ätit nyttigt nu ganska så ofta. Äter sallader till lunch varje dag som jag inte alls tycker är lika god men som jag ändå äter. Men sedan när jag kommer hem till familjen så har dom lagat en riktigt onyttig middag. Så då är jag ändå +/- 0 i detta med kaloriunderskott som jag går efter. 

Frukosten äter jag bara i all hast. Jag är alldeles för stressad på morgonen för att hinna göra någon lyxfrukost med alla möjliga nyttighetsdrinkar😂 Så istället blir det 2 mackor utan vare sig smör, ost eller skinka. 

Vet någon någon enkel frukost som är kalorisnål så vore jag jätteglad och som inte tar så lång tid att tillaga. Max 5 min pratar vi om att jag kan tillägna till att laga mat på morgonen. Och inte för svåra saker heller😂

Namiko
10/28/19, 10:36 PM
#2

#1 Har du testat overnight oats? Det går ju väldigt snabbt att hälla upp lite havregryn, mjölk/växtdryck och frysta bär som sen får stå i kylen över natten. Då är det bara att plocka fram och börja äta på morgonen. Bären går att byta ut mot frukt om man vill och man kan lägga till kryddor som kanel och kardemumma också.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: