Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 687 ggr
Zzz Snorlax zzZ
11/2/19, 4:03 PM

Hänga med en vän

Hej, det är en kille jag gillar som jag tror gillar mig tbx. Vi hänger nästan dagligen (om har hängt varje dag detta lov) på en fritids center vid våra skolor. Jag vill dock hänga med honom utanför fritids center och tänkte att ni kanske hade tips på vad vi skulle kunna göra? Vill inte att det ska bli för dejtigt men samtidigt vill jag hänga med honom. Vi har varit vänner i ca 1månad och hänger somsagt nu nästan dagligen. Har ni några tips som inte är typ fika eller luncha?

Annons:
Honestyisdead
11/2/19, 4:47 PM
#1

Bowling, biljard, air hockey

Zzz Snorlax zzZ
11/2/19, 6:51 PM
#2

#1 allt sånt förutom bowling gör vi på fritids centret 😅

Shia1
11/7/19, 7:54 AM
#3

Har fritidscentret stängt någon dag?

Idag är det ex kladdkakans dag. hör om ni inte ska baka en kladdkaka.

Fyller någon av er år snart? 

Gör då något tillsammans, jag personligen skulle bakat XD

Någon bra film? ex 

beklaga dig över att dina kompisar ba dissar dig och att du vill se en film men de typ undviker det, och hör om inte han har lust at se den jättetråkiga filmen.

Har du ngt husdjur? övertala han att han måste se den.

far dina föräldrar bort ngn dag? hör om inte han vill komma så du slipp va ensam,utmana honom på vem som kan kasta tunnpannkaka högst i stekpannan.

Zzz Snorlax zzZ
11/10/19, 9:58 AM
#4

#3 Det är stängt söndagar, vardagar efter 21 och lördagar och fredagar efter 23,

ingen av oss fyller år förren om ett drygt halvår, har 4 bröder så ta hem kille vore mordförsök på honom heheh, Har ett par djur men inga intressanta riktigt men se någon film vore ksk ett alternativ.

vendelay
11/10/19, 10:55 PM
#5

#4 Får du inte umgås med killar för dina bröder?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Zzz Snorlax zzZ
12/7/19, 1:01 AM
#6

#5 får och får, det är ett jäkla polis förhör såfort någon kommer in

Annons:
vendelay
12/8/19, 8:46 PM
#7

Dina bröder har ingen rätt att bestämma vem du umgås med. Det är svårt för mig att avgöra utifrån denna lilla information, men i mina öron låter det som hedersförtryck. Du har rätt att själv välja vem du vill umgås med.

Du kan hitta hjälp och mer info här:

http://www.hedersfortryck.se/hedersfortryck/ar-du-utsatt/

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: