Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 543 ggr
[erikapersson]
2019-11-04 16:41

Ha t-shirt under vinter?

Jag är en tjej på 13 år, jag känner mig väldigt obekväm i polotröjor och långärmade tröjor och föredrar t-shirt och offshoulder tröjor. Jag fryser aldrig, men är rädd att få massa blickar.

Borde jag bry mig?

Annons:
Cireea
2019-11-04 16:50
#1

Nej, du borde inte bry dig. Klä dig i det du gillar och känner dig bekväm i, vad andra tycker är oväsentligt. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Scorpio97
2019-11-04 16:52
#2

Varför skulle det vara konstigt? Jag gillar inte heller långärmat, och har alltid haft t-shirts/linnen/kortärmade blusar året om. Har aldrig märkt av att någon reagerat på det och jag tycker inte det är så ovanligt

Och även om någon skulle tycka det var konstigt, så bry dig inte om det. Ha kläderna du själv gillar/är bekväm i. Strunta i vad andra tycker om det :)


//Jessie

[erikapersson]
2019-11-04 16:55
#3

Tack det känns mycket bättre nu! Ska sluta bry om vad andra tycker om min klädsel! 🤗

ThatPie
2019-11-04 19:00
#4

Jag har aldrig gillar långärmade tröjor som sitter åt runt armen. Så majoriteten av det jag har på mig året om är just t-shirts, ingen tänker på det! Och om man skulle bli kall är det bara att ta en munkjacka, college tröja eller något likande över :)

Calcifer
2019-11-04 20:06
#5

Nu är TS inte längre medlem på iFokus.

Men jag tror fäll tror på något angående om iFokus eller tjocktröja eller vad man nu vill kolla det. Oftast brukar människor kolla på hur de själva ser ut till den uträttning att det inte ser ut hur andra her suttit ur.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: