Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 426 ggr
Elsa Lundholm
2019-12-02 13:21

Jag tror jag älskar han....

Hej! Jag skriver med en kille nu och vi har träffats några gånger. Vi båda har sagt att vi tycker om varan, men vi är inte officielt ihop än. Jag känner att jag älskar han men det känns för tidigt att å säga starka ord. Men jag har aldrig känt den här känslan för någon annan. Men jag vet att alla är emot oss. Både några av mina och några av hans vänner är emot att vi ska bli ihop. Men dom säger att om vi är lyckliga så är dom glad med det. Han gjorde slut med hans flickvän, jag vet inte om d va pga mig eller för mig eller om han bara inte kände för henne längre. Min mamma är oxå väldigt osäker, hon har fått mig att läsa flera inlägg om kvinnor som har blivit mördade och grejer. Hon låter mig inte ens åka till han. Hur tycker ni jag ska göra? Jag gillar han verkligen🥰

Annons:
vendelay
2019-12-02 13:31
#1

Tror din mamma att han kommer mörda dig? Eller missförstår jag? Om hon tror det, varför tror hon det?

Många mammor är väldigt nojiga, men många mammor kan också ha rätt, det är därför jag frågar så vi kan få mer information.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Calcifer
2019-12-02 13:54
#2

Nu vet jag inte hur gammal du är, men om du är i äldre tonåren så tycker jag väl att ni åtminstone kan ses på en publik plats för att se hur det känns och lära känna honom bättre. På ett fik eller så, där det finns mycket folk. Om nu din mamma skulle vara så nojig att hon annars tror du kommer bli mördad.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Elsa Lundholm
2019-12-02 14:02
#3

#1 hon tycker jag ska vara försiktig. Och han är lite så att han skolkar och röker nångång ibland.

Elsa Lundholm
2019-12-02 14:05
#4

#2 Vi båda är 15. Vi går på stan tsm så ofta vi kan. Men vi bor nån mil ifrån varan och skolor en bit ifrån varan. Och han är ofta med sina vänner och en av dom verkligen hatar mig så det är lite svårt för jag vill inte ta ifrån han från sina vänner.

beem
2019-12-02 16:06
#5

Du skriver - Både några av mina och några av hans vänner är emot att vi ska bli ihop.

Med tanke på vad din mamma säger så är min tanke - vet dina vänner något om honom som du inte vet. Jag tycker du ska fråga dom - avkräva ärliga svar.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Calcifer
2019-12-02 16:30
#6

Ja, om det finns de som säger att de inte tycker det är en bra idé bör du ta reda på VARFÖR de anser det. De kanske vet något som du inte vet, som #5 sa. Eller så är det bara rykten och då kan du ju i så fall rätta dem om det skulle vara så.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Juwel34
2019-12-04 13:03
#7

Skit i hans dumma vän. Jag är själv i ett förhållande där en utav min killes bästa vänner totalt avskyr mig, men det betyder bara att det inte finns någon respekt där. Det ska inte få förstöra mellan er!

Rökning suger och är skitdåligt, men att röka någon gång då och då avgör inte vad det är för människa. Så länge du känner att du inte faller för grupptryck och är säker på din sak så satsa! 

Är det däremot droger inblandat och dåligt beteende i frm av dålig attityd och skadegörelse ska du backa direkt, då är inte killen mogen, varken för ett förhållande eller för livet och kommer antagligen inte behandla dig så som du vill…

Stressa inte fram något, ta det som det kommer.

Upp till toppen
Annons: