Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 471 ggr
[Sommarsommar1]
12/8/19, 5:21 PM

Byta örhängen

Hej! Jag tog hål i öronen för snart 4 veckor sedan (13:onde) och får egentligen inte byta örhängen förens efter 5-6 veckor. Jag köpte nya örhängen idag och är sjukt sugen på att sätta i dom. Kan jag byta örhängen nu efter 3 veckor eller ska jag vänta 5-6 veckor?

Annons:
MonicaLagerquist
12/8/19, 5:41 PM
#1

Jag skulle vänta.

Stolt ägare till fem La permer

[Sommarsommar1]
12/8/19, 6:30 PM
#2

Okej, då gör jag det.

silverfiisk
12/8/19, 6:55 PM
#3

Vänta. Om du håller på och pillar innan det är helt läkt så kan du göra så att läkningen tar längre tid eller så att du får infektioner.

[Sommarsommar1]
12/10/19, 2:14 PM
#4

Satte i nya örhängen idag då jag skulle ta en bild till instagram och behövde matchande örhängen till outfiten haha. Jag är en person som tycker att nålar och hål i kroppen är sjukt obehagligt, så när jag skulle ta ut örhängena blev jag kallsvettig och svimfärdig, jag började må sjukt illa och kändes som jag skulle kräkas. Fattar ni hur illa det är? Jaja, fick i alla fall i mina nya örhängen och känns bra nu.

silverfiisk
12/10/19, 6:22 PM
#5

#4 Varför ber du om råd när du ändå gör tvärt emot vad vi svarade? Det finns en anledning till att man inte ska byta förrän efter en viss tid. Hoppas att du var noga med hygienen och att du inte får en infektion.

Upp till toppen
Annons: