Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 415 ggr
[Sommarsommar1]
2019-12-10 15:18

Ni vet känslan...

Ni vet känslan när man känner sig värdelös och misslyckad. Känns som att ingen tycker om mig. Har inga vänner. Får inte samma uppmärksamhet från killar som jag fick för några dagar sedan. Känner som att alla tycker jag är jobbig.. Jag har sån ångest idag.. Jag behöver uppmärksamhet från killar och likes och kommentarer på instagram för att känna mig fin. Lägger jag upp en bild på mig själv och inre får kommentarer känner jag mig ful och värdelös. Det är en äldre kille jag träffade förut som jag verkligen tyckte om och han verkade verkligen gilla mig, men vi skriver inte längre eftersom jag har så dåligt självförtroende just nu och tar inte kontakt med honom. Idag frågade jag om att följa honom på instagram men han ignorerar. Det är en till äldre kille jag skrivit med i somras och han återupptog kontakten med mig för ett par dagar sedan. Vi har skrivit flera gånger om dagen de senaste dagarna men nu skriver han inte längre. Känner mig sååååå värdelös och som att ingen tycker om mig…. Jag vet att jag är snygg och att jag kan få killar haha, men de senaste dagarna är mitt självförtroende på botten… Åhhh får panik! Vet inte vad jag ska göra! Äter mina känslor just nu och har gått upp från 51 kg till 58 kg på bara 2 veckor. Har panik!!!!! Det är mest därför jag har dåligt självförtroende, för jag har gått upp så mycket i vikt :(

Annons:
[Sommarsommar1]
2019-12-10 15:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

De här passar in på mig. Precis så här känner jag när jag inte får svar eller personen är kall.

[EmoGirl]
2019-12-10 17:55
#2

Om jag vore du så skulle jag ta en paus från sociala medier och bara försöka komma ut, umgås med folk och lära dig acceptera dig så som du är. Vet att det är svårt… har själv haft liknande problem. Men det är värt att försöka då man mår så mycket bättre då.

Upp till toppen
Annons: