Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 632 ggr
Minou_anonym
12/13/19, 5:52 PM

Gillar han mig?

Okej jag vet att detta är konstigt och så men jag undrar en sak o behöver lite hjälp med svaret: Jag gillar en kille, han är min bästa vän, den ända personen jag litar på, vi snackar varje kväll och han stöttar mig alltid vi träffas varje dag eftersom vi går i samma klass och om jag jämför med förra veckan så har han blivit mer öppen mot mig och hjälper alltid till om nån gör nått mot mig vi är på varje rast och äter lunch tillsammans o vi har exakt samma humor och tänker likadant nu på senare tid har han börjat kittla mig, alltid dra skämt osen vänta tills jag garvar och om jag inte gör det så drar han ett nytt skämt direkt och vi vet typ allt om varandra och är aldrig stela mä varann men nu ska jag komma till saken, jag gillar honom men gillar han mig eller är det bara jag som inbillar mig? Och säg inget om ”Fråga bara” för det blir bara konstigt

Annons:
[Jbgs]
12/13/19, 10:13 PM
#1

Klart han gillar dig ! Sen vet ja inte ja om han tänker på dig som en tjej som han vill va ihop med … men han gillar ju dig ! Tycker du ska fråga han ! Gör det nu ! Ikväll ! Vad kan gå fel ? Är man nyfiken så frågar man väl ?

Calcifer
12/14/19, 5:48 PM
#2

Ja, gillar dig gör han. Är det på romantiskt vis eller inte - det kan BARA han svara på.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: