Annons:
Etikettundersökningar
Läst 880 ggr
Själshjärta
2019-12-13 22:40

Är du heterosexuell? (Undersökning)

Jag kom ut som bisexuell för några månader sedan (men jag funderar på om jag kanske är homosexuell… nåja, jag får se vad som händer). 

Jag känner mig i alla fall ganska ensam i min läggning och undrar hur jag någonsin ska kunna hitta någon att älska och som älskar mig tillbaka och allt det där. 🤓

Då undrar jag: hur många av er är heterosexuella? Eftersom det finns så många sexuella läggningar har jag valt att bara skriva ja/nej/jag vet inte till heterosexualitet, eftersom jag är rädd att jag skulle glömma någon läggning om jag skulle försöka räkna upp alla. 

Jag menar förstås inte att trycka ner HBTQ+ genom att formulera undersökningen så här!

Welcome to the Black Parade

Annons:
[EmoGirl]
2019-12-13 23:09
#1

Skulle väll inte kalla mig helt hetero… Gillar framförallt killar hittills men liksom även tjejer… Tänker dock inte så mycket på det då jag inte bryr mig. Jag älskar liksom dom som jag vill älska.

Maleficum
2019-12-13 23:14
#2

Fast rätt bra med bara en ja/nej/vet inte fråga för att jag vet att jag inte är Heterosexuell men har faktiskt ingen aning om i vilket "fack" jag annars skulle hoppa in i heller för att det är lite för komplicerat för mig (men troligast någonstans på den asexuella gråskalan).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
2019-12-14 11:11
#3

Ja, jag skulle säga att jag är hetero. Den manliga fysiken ä mycket mer attraherande för mig än den kvinnliga. Men skulle inte säga att jag aldrig skulle kunna bli tillsammans med en kvinna, då jag träffat på 2-3 stycken där man verkligen får känslan ”om du frågade ifall vi skulle gå iväg och hångla eller något mer skulle jag sagt ja”. Skulle dock säga att det mer är personkemi, än attraktion till det kvinnliga könet. Sedan anser jag att allt sådant här är på ett spektrum. Finns inga tydliga gränser mellan homo/bi/hetero och man kan vara lite mittemellan eller med ”inslag” från det andra. Jag har vänner som är bi som lutar mer åt homo eller hetero hållet och en homosexuell vän som, precis som jag, inte skulle säga nej om ”rätt” person frågade (”rätt” person är inte precis bästa sättet att förklara det på, men tror ni förstår vad jag menar). Allt varierar från person till person och man ska inte känna sig låst bara för att man tidigare sagt ”jag känner såhär”, vi människor förändras och lär sig nya saker om en själv livet ut.

thistletoe
2019-12-14 11:47
#4

Eftersom kön inte är ett fysiskt attribut och att jag är attraherad till personer och inte en eller flera kroppsdelar så kan jag med all säkerhet säga att jag är lesbisk, dvs homosexuell.

[Henry Norrström]
2020-05-29 17:19
#5

Älska den du vill….

Upp till toppen
Annons: