Sex och samlevnad

Fråga ut smal tjej på dejt även om jag är överviktig?

2020-01-03 01:07 #0 av: Vinne29

Hej! Spelar det någon roll för tjejer i 15 års åldern hur mycket man väger eller är det bara jag som är osäker på mig själv.

Vincent 15 år

Anmäl
2020-01-03 01:26 #1 av: Hera

Beror på vilken tjej det är. En del bryr sig, andra inte.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2020-01-03 21:33 #2 av: Calcifer

I vilket sammanhang gäller det? 

En del mår mycket dåligt över sig själva, en del andra bryr sig inte alls. Finns alltså inget ETT rätt svar eller dåligt svar.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2020-01-04 13:52 #3 av: EmoGirl

Jag säger som så... det beror på. Har flera som jag känner som inte bryr sig ett skit och andra som tycker utseende och vikt är typ det viktigaste...
Själv skulle jag inte bry mig men liksom alla 15åringar tycker inte så

Anmäl
2020-01-04 13:52 #4 av: EmoGirl

Jag säger som så... det beror på. Har flera som jag känner som inte bryr sig ett skit och andra som tycker utseende och vikt är typ det viktigaste...
Själv skulle jag inte bry mig men liksom alla 15åringar tycker inte så

Anmäl
2020-01-04 20:44 #5 av: vendelay

Vikt ska inte spela roll, men för vissa gör det det. Förutsatt att du är trevlig och accepterar om hon säger nej (även fast det självklart är fel att säga nej PGA storlek, men du kan inte veta vad orsaken till nejet är) så tycker jag att du ska försöka.

När min sambo och jag träffades var jag väldigt smal och han var åtminstone mullig, och nu har vi snart varit tillsammans i 9 år så det kan absolut gå bra Skrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.