Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2155 ggr
Vinne29
2020-01-03 01:07

Fråga ut smal tjej på dejt även om jag är överviktig?

Hej! Spelar det någon roll för tjejer i 15 års åldern hur mycket man väger eller är det bara jag som är osäker på mig själv. Vincent 15 år

Annons:
Honestyisdead
2020-01-03 01:26
#1

Beror på vilken tjej det är. En del bryr sig, andra inte.

Calcifer
2020-01-03 21:33
#2

I vilket sammanhang gäller det? 

En del mår mycket dåligt över sig själva, en del andra bryr sig inte alls. Finns alltså inget ETT rätt svar eller dåligt svar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[EmoGirl]
2020-01-04 13:52
#3

Jag säger som så… det beror på. Har flera som jag känner som inte bryr sig ett skit och andra som tycker utseende och vikt är typ det viktigaste… Själv skulle jag inte bry mig men liksom alla 15åringar tycker inte så

[EmoGirl]
2020-01-04 13:52
#4

Jag säger som så… det beror på. Har flera som jag känner som inte bryr sig ett skit och andra som tycker utseende och vikt är typ det viktigaste… Själv skulle jag inte bry mig men liksom alla 15åringar tycker inte så

vendelay
2020-01-04 20:44
#5

Vikt ska inte spela roll, men för vissa gör det det. Förutsatt att du är trevlig och accepterar om hon säger nej (även fast det självklart är fel att säga nej PGA storlek, men du kan inte veta vad orsaken till nejet är) så tycker jag att du ska försöka.

När min sambo och jag träffades var jag väldigt smal och han var åtminstone mullig, och nu har vi snart varit tillsammans i 9 år så det kan absolut gå bra 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Henry Norrström]
2020-05-29 18:25
#6

Du är 15 år, du kommer att förändra dig med tiden, du är inte fullvuxen än. Alla i din ålder kommer att förändra sig. Att vara 15 nu behöver inte vara någon slutpunkt hur du kommer att se ut. Det är insidan som betyder något när man är äldre o skall sätta bo med sin käresta. Så var inte orolig för det. De flesta träffar sin käresta när dom är äldre, ingen ålder nämnd. Men att var kär när man är 15 är dom flesta men det går över. Man hittar någon annan senare. Inget fel att man tycker om någon när man är 15, vänta tills du är 20 då har du mycket att välja på om du är bekväm för tjejerna. De flesta tjejerna vill ha äldre grabbar när dom är unga, sen vill dom ha yngre, pratar om 40 års ålder, men du har en tid tills det. Var inte orolig för din vikt, många vill ha en stabil kille att hålla om, du har bara inte hittat rätt än, det tog lång tid innan jag hittade min.

Vincent det kommer att ordna sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: